اخبار داغ

زنگ خطر برای اسرائیل با پیام سردار سلیمانی

زنگ خطر برای اسرائیل با پیام سردار سلیمانی
توجه به موفقیت های چشمگیر سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی در مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه این پیام سردار سلیمانی می تواند زنگ خطر بزرگی برای اسرائیل و شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی باشد، زیرا رژیم صهیونیستی و آمریکا بیشتر از هر کشور دیگر به قدرت سپاه قدس اشراف دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  انقلاب نیوز،تصویر فوزی محمد الجنیدی نوجوان 16 ساله فلسطینی که توسط 23 نظامی اسرائیلی بازداشت شده چند روز است در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود مسئله که به اعتقاد مردم در نقاط مختلف جهان نشان از ترس و حقارت ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

 آغاز انتفاضه چهارم و گسترش قیام مردمی باعث شده که صهیونیست‌های ‌اشغالگر بر فشار خود نسبت به فلسطینی‌ها بیفزایند.
,
,

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه طی یک سخنرانی در کاخ سفید، شهر قدس  را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شده است.

اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به ضرر اسرائیل است
,
,
,
, اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به ضرر اسرائیل است,

بسیار از کارشناسان سیاسی و بین المللی بر این باورند که اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در نهایت به ضرر رژیم صهیونیستی تمام می شود و این اعلام باعث اتحاد گروه های مختلف در فلسطین شده است.
,
,

در این زمینه غلامعلی رجائی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تنها مسئله ای است که خوشبختانه توافقی بین کشورهای عربی منطقه و جمهوری اسلامی ایران و بقیه گروه های فلسطینی مانند محمود عباس که  به نزدیکی با غرب خوش بین بودند است باید از این فضای موقت و محدود در رسیدن به هدف مورد نظر استفاده کرد و با یک دیپلماسی قوی این گروه های فلسطینی خوشبین به غرب را به فاصله گرفتن با غرب و آمریکا تشویق کرد.
,
,

با توجه به آنچه از اخبار رسیده از مناطق اشغالی به گوش می رسد اوضاع آشفته ای در میان مسئولان سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از ترس اتفاضه ششم مشاهده می شود، علاوه بر آن حمایت های مردم در کشورهای مختلف از فلسطین و اعلام انزجار از تصمیم ترامپ در پذیرش قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث  امیدواری مردم فلسطین و آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است.
,
,

حمایت مردم کشورهای مختلف از فلسطین
,
, حمایت مردم کشورهای مختلف از فلسطین,

در پی حمایت های مردمی روز گذشته صدها نفر از مردم برزیل در اعتراض به تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، مقابل سفارت این کشور در شهر سائوپائولو تجمع کردند.
,
,

مجبور کردن سعد حریری به استعفا در ریاض و همچنین پذیرفتن محمود عباس به عنوان رئیس دولت فلسطین و تحمیل کردن شرط‌های غیرقابل‌قبول در قرارداد صلح بین فلسطین و اسرائیل از جمله اقدامات برای کمک به رژیم صهیونیست و تضعیف حزب الله در منطقه انجام شد که در نهایت این نقشه ها نیز کمکی به رژیم صهیونیستی نکرد.
,
,

پیام سردار سلیمانی زنگ خطر برای اسرائیل
,
, پیام سردار سلیمانی زنگ خطر برای اسرائیل,

اما خبری که روز گذشته فضای خاصی در میان رسانه ها حاکم کرد پیام سردار قاسم سلیمانی بود، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  طی تماس تلفنی با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان های جهاد اسلامی) در غزه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین را اعلام کرد.
,
,

فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین بر آمادگی دیگر گروه‌های جبهه مقاومت در منطقه برای دفاع از مسجد الاقصی تأکید کرد.
,
,

با توجه به موفقیت های چشمگیر سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی در مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه این پیام سردار سلیمانی می تواند زنگ خطر بزرگی برای اسرائیل و شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی  باشد، زیرا رژیم صهیونیستی و آمریکا بیشتر از هر کشور دیگر به قدرت سپاه قدس اشراف دارند.
,
,

پایگاه خبری انگلیسی: هشدار سردار سلیمانی به نیروهای نظامی آمریکا
,
, پایگاه خبری انگلیسی: هشدار سردار سلیمانی به نیروهای نظامی آمریکا,

همچنین یک پایگاه خبری تحلیلی انگلیسی  در گزارشی نوشته که فرمانده نیروی قدس سپاه، درپیامی به فرمانده نیروهای آمریکایی در سوریه هشدار داده است که هرچه زودتر خاک سوریه را ترک کنند. به گزارش میزان وب‌سایت انگلیسی « zerohedge» به نقل از منابع آگاه خود مدعی شده که سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، پیام هشدارآمیز کلامی خود را از طریق مقامات نظامی روسیه به فرمانده نیروهای آمریکا در سوریه منتقل کرده‌ است.

به ادعای این وب‌سایت، سردار سلیمانی به فرمانده آمریکایی توصیه کرده است همه نیروهای نظامی آمریکا تا آخرین سرباز را از سوریه خارج کند، در غیر این صورت «درهای جهنم به روی آن ها باز خواهد شد».

این وب سایت مدعی شده که سردار سلیمانی به افسر روسیه گفته است: «پیغام من به فرمانده نظامی آمریکا این است:هنگامی که نبرد با گروه داعش به پایان برسد، حضور هیچ سرباز آمریکایی در سوریه تحمل نخواهد شد. توصیه من به شما این است که به اراده خود سوریه را ترک کنید و گرنه با زور مجبور به این کار خواهید شد.»
,
,
,
,
,
,

خبر این پایگاه انگلیسی درست یا غلط باشد تفاوتی نمی کند در هر دو صورت نشان از قدرت یافتن و نفوذ سپاه قدس در متطقه است  که با پیام دیروز سردار سلیمانی به طی تماس تلفنی با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان های جهاد اسلامی) در غزه آغاز زنگ خطر بزرگی برای رژیم صهیونیستی است که این روزها در درماندگی به فکر پایتختی بیت المقدس است.

ایالات‌متحده آمریکا با انجام خطاهای سیاسی خود در خاورمیانه باعث تشکیل بلوک ایران، روسیه، ترکیه و قطر شد. به همین خاطر درصدد مقابله با آن شروع به تشکیل یک بلوک به رهبری آمریکا از اعضای عربستان، امارات، کویت، بحرین و مصر کرد که در این محور اسرائیل نیز از متحدان محسوب می‌شد اما اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل این بلوک بندی به هم خورد زیرا مسئله فلسطین و قدس تنها نقطه مشترک بین ایران و بقیه کشورهای عربی و حتی گروه های مختلف مبارز فلسطینی است که در نهایت این تصمیم که به دنبال قدرت نمایی اسرائیل بود باعث تضعیف این رژیم می شود.
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه