اخبار داغ

رئیس اداره ارشاد گرمه خبر داد:

اهداء بیش از 190 میلیون ریال کتاب در سال 96 توسط اداره ارشاد گرمه

اهداء بیش از 190 میلیون ریال کتاب در سال 96 توسط اداره ارشاد گرمه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه از اهدای 2 هزار و 288 جلد کتاب به ارزش ١٩٤ میلیون و 685 هزار ریال در ٨ ماه سال ١٣٩٦ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه در این رابطه گفت : این اقدام در راستای تشویق و ترویج فرهنگ اهداء کتاب و کتابخوانی بوده که به کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادارات ، نهادها، موسسات دولتی و غیر دولتی در قالب مضامین شعر و داستان‌‌، روانشناسی ْ احتماعی ، علمی ، دینی و قرآنی اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی افزود : این رقم نسبت به سال قبل بیش از ٦٠ درصد افزایش داشته که در ٤ ماهه پایانی سال احتمال افزایش آن وجورد دارد.

,

رئیس اداره ارشاد گرمه کتاب را بهترین یار وهمدم انسان دانست که متاسفانه اکنون در میان خانواده ها بسیار غریب وحضورش کم رنگ شده است و اظهار امیدواری کرد با این کار بتوان دیگران را در کسب معلومات و افزایش آگاهی ها که به وسیله کتاب خواندن عاید انسان می شود، سهیم کرد، گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تشویق و ترغیب افراد به این عادت پسندیده برداریم.

,

وی هدف از اهدای کتاب در این برنامه را بالا بردن سطح آگاهی ، دانایی و سرانه مطالعه در جامعه دانست وافزود: با وجود ابزارهای ارتباطی همچون فضای مجازی، نشریات،‌ رادیو و تلویزیون، کتاب همچنان بهترین ابزار ارتقای سطح دانش و آگاهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه