اخبار داغ

باگذشت ۸ سال ؛

نخستین شهرک حمل و نقل فارس در مرودشت همچنان راکد است

نخستین شهرک حمل و نقل فارس در مرودشت همچنان راکد است
با توجه به ظرفیت‌های شهرستان مرودشت در سال ۸۸ کلنگ پروژه شهرک حمل‌ونقل مرودشت به زمین زده شد اما بعد از گذشت حدود ۸ سال این طرح همچنان راکد مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت خبری مرودشت نا، شهرستان مرودشت به‌واسطه ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی خود در استان و کشور شهرستانی کم‌نظیر است اما باوجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در برخی زمینه‌ها نتوانسته است به جایگاه مطلوب دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرودشت نا,

با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در سال 88 کلنگ پروژه شهرک حمل‌ونقل مرودشت به زمین زده شد اما بعد از گذشت حدود 8 سال همچنان راکد مانده است.

,

کلنگ زنی شهرک حمل و نقل استان فارس

, کلنگ زنی شهرک حمل و نقل استان فارس,

 سرمایه‌گذار پروژه شهرک حمل‌ونقل مرودشت  اظهار داشت: از سال 85 بنا به درخواست و تأکید مسوولان محلی طی نامه‌های مکرر به ادارات و اعلام نیاز فرمانداری و تأکید اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان پیگیر احداث شهرک حمل‌ونقل در شهرستان مرودشت شدیده‌ام و در تاریخ 11 آذر 88 با حضور مسوولان استانی و محلی، کلنگ طرح به زمین زده‌شد.

,

اسماعیل استخر در خصوص تسهیلات مورداستفاده بیان داشت: طی معرفی‌نامه کارگروه اشتغال سرمایه‌گذاری استان فارس به سرپرستی بانک ملی استان جهت اخذ تسهیلات معرفی و مدیریت بانک ملی با مشارکت در این طرح موافقت کردند و با وجود به تورم پیش‌آمده با فروش زندگی خود طرح را تکمیل و پروانه بهره‌برداری دریافت کردم و 15 واحد مسکونی متعلق به دوستان و آشنایان را در رهن بانک قرار داده‌ام و پس از گذشت این چند سال به‌دلیل عدم همکاری سازمان حمل‌ونقل و مسوولان محلی طرح ابتر مانده است.

,

وی در مورد مشخصات شهرک ابراز داشت: این شهرک در مساحتی حدود 85 هزار مربع و زیربنایی بالغ‌بر 8 هزار مترمربع دارای امکاناتی همچون غرف باربری، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین، جایگاه سوخت، تعمیرگاه، غرف تجاری، تاکسی‌تلفنی، ایستگاه ورزش، مسجد، رستوران، دفاتر اداری، کارواش و پارکینگ عمومی است.

,

شهرک حمل و نقل مرودشت

, شهرک حمل و نقل مرودشت,

این سرمایه‌گذار در خصوص زیان‌های این پروژه راکد گفت: جلسه‌های مکرر در استانداری و فرمانداری برگزار و نتیجه‌ای حاصل نشد و در حال حاضر بانک ملی بر روی وثیقه‌های موردنظر اجراییه صادر کرده و در این مدت 11 سال اشتغال‌زایی صورت نگرفت و مشکل شهرستان هم برطرف نشد و 15 نفر هم بی‌خانمان خواهند شد.

,

وی در مورد اشتغال‌زایی این طرح بیان داشت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» که هدف دولت دوازدهم هم است طرح مذکور دارای اشتغال‌زایی حداقل 100 نفر به‌صورت مستقیم است و می‌تواند در این زمینه راه‌گشا باشد.

,

وی در موردحمایت مسوولان محلی ابراز داشت: امام‌جمعه و رئیس دادگستری شهرستان طی نامه‌هایی لزوم طرح را تائید کردند. رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیز دستور سریع داده‌اند اما مسوولان زیردست هیچ اقدامی نکردند.

,

استخر تصریح کرد: دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های مربوط به شهرک حمل‌ونقل روشن و صریح توضیح داده است که این طرح، طرحی است که چندین میلیارد تومان بابت آن هزینه شده است و نیاز 160 هزار نفر شهروند را برطرف می‌کند و ضمن ایجاد اشتغال گسترده، بیت‌المال هم از بین نمی‌رود.

,

وی در خصوص علت راکد ماندن این طرح گفت: برابر قانون، موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری صادرشده، سازمان راهداری به وظیفه خود عمل نمی‌کند و مصوبات کمیته قضایی و مصوبات و صورت‌جلسه‌های استانداری را اجرایی نمی‌کند.

,

وی در مورد تعامل مسوولان شهرستان با سرمایه‌گذاران تصریح کرد: مسوولان شهرستان مرودشت در قبال شهروندان و سرمایه‌گذار احساس مسوولیت نداشته و به هیچ‌یک از صورت‌جلسه‌های استانداری و غیره اهمیت نداده‌اند.

,

 

,

 

,
شهرک حمل و نقل مرودشت
, شهرک حمل و نقل مرودشت,
شهرک حمل و نقل مرودشت
, شهرک حمل و نقل مرودشت,
شهرک حمل و نقل مرودشت
, شهرک حمل و نقل مرودشت,
شهرک حمل و نقل مرودشت
, شهرک حمل و نقل مرودشت,
شهرک حمل و نقل مرودشت
, شهرک حمل و نقل مرودشت,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه