اخبار داغ

با موافقت استاندار آذربایجان غربی؛

یک مهابادی شهردار بوکان شد

یک مهابادی شهردار بوکان شد
روز گذشته برخی از رسانه های بوکان از تائید حکم شهردار جدید بوکان توسط استاندار آذربایجان غربی خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مکریان؛روز گذشته برخی از رسانه های بوکان از تائید حکم شهردار جدید بوکان توسط استاندار آذربایجان غربی خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

شورای اسلامی شهر بوکان، در جلسه فوق العاده شماره چهارخود در آبان ماه امسال، «بابک رستم پور» شهردار سابق بانه را به عنوان شهردار بوکان انتخاب کردند و برای تایید صلاحیت به فرمانداری این شهرستان معرفی کردند.

,

بابک رستم پور متولد سال ١٣۵۴ در مهاباد که تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیر کبیر در سال ۱۳۷۷ به پایان رسانده و از سال ۱۳۸۱ در شهرداری بانه فعالیت می کند.  رستم پور در اواسط مرداد ماه سال ۹۳، از سوی شورای اسلامی شهر بانه به سمت سرپرست شهرداری بانه انتخاب شد و از شهریورماه سال 93 تا 9 شهریور ماه سال 96 سکاندار شهرداری بانه بوده است.

,

از شهریور ماه سال جاری و همزمان با آغاز فعالیت اعضای شورای دور پنج بوکان بنا بر تصمیم این شورا، شهرداری این شهر با سرپرستی"عبدالسلام موسوی" یکی از کارمندان این مجموعه اداره می شود. این در حالی است که چندی پیش صلاحیت "امیر کدخدامحمدی" که به عنوان اولین گزینه تصدی مدیریت شهرداری بوکان از سوی اعضای شورا انتخاب شده بود مورد تائید مراجع ذیصلاح قرار نگرفت.

,

فعالیت شهردار جدید بوکان در شرایطی شروع می شود که اخیراً تعدادی از کارکنان از جمله یکی از شهرداران باسابقه این مجموعه به جرم دریافت رشوه با مجازات زندان محکوم شده اند.

,

علاوه بر این و بنا بر اظهار نظر رئیس شورای شهر  و بر اساس مستندات موجود، شهرداری بوکان ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهکار است که همراه با اسناد در راه به میزان ۵ میلیارد تومان مجموع این بدهی‌ها به ۴۰ میلیارد تومان می‌رسد.

,

به گفته برخی منابع روز یکشنبه هفته آینده مراسم معارفه شهردار جدید بوکان با حضور برخی مقامات استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه