اخبار داغ

درخواست امام جمعه بنجار از نمایندگان سیستان؛

سفر دو روزه نمایندگان مجلس به سیستان ،تصویب منطقه آزاد را در برخواهد داشت

سفر دو روزه نمایندگان مجلس به سیستان ،تصویب منطقه آزاد را در برخواهد داشت
امام جمعه بنجار گفت: دیدن مشکلات مردم سیستان طی سفر دو روزه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منطقه، تصویب منطقه آزاد را در برخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود پارسا در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: یکی از عوامل نجات منطقه سیستان از بحران اقتصادی، خشکسالی، فقر و بیکاری تاسیس منطقه ازاد تجاری سیستان است.

وی افزود: لایحه منطقه آزاد سیستان به مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شده بنابراین با توجه به اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس باید به این طرح و لایحه نظر مثبت بدهند به نمایندگان سیستان پیشنهاد می‌شود مقدمات دعوت تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را طی سفر دو روزه به منطقه سیستان فراهم کنند.

امام جمعه بنجار ادامه داد: با سفر نمایندگان به سیستان، از نزدیک از محل دپوی ماسه بادی ها و مشکلات شدید و بی‌شمار مردم منطقه بازدید خواهند کرد.

وی تاکید کرد: قطعا دیدن شرایط محیطی از نزدیک تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و نمایندگان در رای منطقه آزاد سیستان مجاب خواهند شد و از این طریق تاثیر زیادی برای جلب آرا دیگر نمایندگان مجلس خواهند داشت.

حجت الاسلام پارسا اذعان داشت: نمایندگان مجلس با این کار باقیات صالحات را برای خود رقم خواهند زد و در منطقه سیستان هم رونق ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه