اخبار داغ

همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی28 آذر در دهگلان برگزار می شود/ انتقاد فرماندار از تعطیلی موسسات قرآنی شهرستان

همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی28 آذر در دهگلان برگزار می شود/ انتقاد فرماندار از تعطیلی موسسات قرآنی شهرستان
همایش تجلیل از خادمان وفعالان قرانی 28 آذر در شهرستان دهگلان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، جلسه هماهنگی برگزاری همایش از خادمان و فعالان قرانی در سالن جلسات فرمانداری دهگلان با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دهگلان برگزار شد.


دراین جلسه نظری فرماندار دهگلان با تاکید بر رعایت دستورات قران در زندگی انسانها گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و معرفی شخصیت های قرآنی شهرستان همایش تجلیل از خادمین و فعالان قرآنی این شهرستان برگزار می شود.


فرماندار دهگلان تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به فراگیر کردن قرآن کریم و نهادینه کردن آداب و فرهنگ قرآن کریم در بین افراد جامعه به ویژه خانواده ها از اهداف این همایش دانست.


نظری ضمن انتقاد، فعالیت بعضی موسسات قرآنی را وارونه دانست و گفت: موسسات قرآن باید در حال فعالیت باشند نه اینکه موسسه به حالت تعطیلی در آید و تنها مجوزش برای دریافت اعتبار باشد که این ضربه بزرگی به  برنامه ی قرآنی شهرستان خواهد زد
 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان

  حجت الاسلام عظیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از بزرگترین همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی در رو ز28 آذر خبر داد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با بیان اینکه قرآن انسان را نسبت به عیوب خود، دیگران و جامعه بصیر می‌کند، تأکید کرد: کسانی که با داشتن امکانات بسیار از قران فاصله بسیار دارد و از این امکانات در راه قرآن استفاده نمی‌کنند آخرت خود را تباه کرده‌اند.


وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و اشاعه فرهنگ قرانی در سطح جامعه و انس جوانان با قرآن عنوان و خاطر نشان کرد : مراسم تجلیل از فعالان قرانی ،نمایشگاه قرآن و عترت  و همچنین مسابقات قرانی یکی از برنامه هایی است که هر ساله  در دهگلان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  دهگلان در حوزه قرآنی دارای ظرفیت و پتانسل بسیار بالایی است


 عیسی فلاحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان با شاره به اهمیت بسیار بالا به قرآن در این شهرستان گفت: دهگلان در حوزه قرآن دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالا و دارای کسب مقام رشته های حفظ و قرائت بوده و قاریان این شهرستان در جشنواره کشوری مشهد حضور می یابند.


وی با اشاره بر راههای توسعه و ترویج قرآن در دهگلان بر تقویت موسسات قرآن شهرستان تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, از دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه