اخبار داغ

رئیس کمیسیون کارگری آق قلا :

پشتوانه استقلال اقتصادی کشور در گرو فعالیت های کارگران است

پشتوانه استقلال اقتصادی کشور در گرو فعالیت های کارگران است
رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال اقتصادی کشور در گرو فعالیت های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ ، امانگلدی ضمیر در هفتمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا که در واحد صنعتی "پیشگامان آیان تاش" تولید کننده لوله های پلی اتیلن و ظروف پلاستیکی واقع در شهرک صنعتی برگزار شد گفت : دولت در جهت حمایت از سرمایه گذاران در راستای تولید و اشتغالزائی پایدار قدم بر میدارد و در این خصوص سیاست های مختلفی را به کار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : برخی از این سیاست های عبارتند از اعطای تسهیلات رونق تولید، حل مشکل نقدینگی و دیگر مسائل بیمه ای و مالیاتی از جمله این اقدامات می باشد.

,

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد : تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ، نیازمند شناخت دقیق این نوع اقتصاد و بسترها و زمینه های آن است و حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

,

ضمیر تصریح کرد : با بکارگیری این موارد می توانیم در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال های اخیر که حول محور اقتصاد می چرخد حرکت کنیم.

,

وی افزود : با افزایش تولیدات داخلی می توان کشور را از نیاز به منابع اقتصادی دیگر جوامع بی نیاز ساخت و در این زمینه بخش خصوصی و تولیدکنندگان خصوصی وظیفه مهمی در افزایش تولیدات داخلی دارند.

,

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند از این رو حل مشکلات آنان باید دغدغه مسئولان و کمیسیون کارگری باشد.

,

ضمیر خاطر نشان کرد : حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه