اخبار داغ

جشنواره غذاهای بومی و محلی در بندر عامری برگزار شد + تصاویر

جشنواره غذاهای بومی و محلی در بندر عامری برگزار شد + تصاویر
جشنواره غذاهای بومی و محلی با حضور مردم و مسئولان بخش دلواردر بندر عامری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ جعفر دستواره مسئول برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در این آئین، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های تاثیر گذار و استفاده از تغذیه مناسب نقش بسیار مهمی در سلامتی افراد دارد که باید به آن توجهی خاص کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

دستواره ضمن تقدیر و تشکر از اداره بهزیستی دلوار  و شورای بندر عامری، بیان کرد: شاهد عملکرد عالی در زمینه ارائه خدمات نوین سلامت به مردم این بخش هستیم و خدمات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

,

وی تصریح کرد: در زمینه سلامت روان مردم نباید بدلیل ترس از انگ روانی، سلامتی خودشان را به مخاطره بیندازند و حتما به کارشناسان سلامت روان مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان تنگستان مراجعه کنند.

,

, ,

مسئول برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در دلوار، اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که به واسطه تغییر سبک زندگی، کم تحرکی، مصرف وعده‌های سریع (فست فود)، غذاهای چرب، مصرف شیرینی جات بویژه شیرینی های صنعتی با پایه رنگها و مواد شیمیایی آمار سلامتی در وضعیت خوبی نیست.

,

دستواره خاطر نشان کرد: این جشنواره که هر سال با همکاری مردم و ساکنین روستاهای همجوار جهت شناسایی غذاهای مناسب و محلی در کنار ساحل برگزار می شود.

,

وی افزود: امیدواریم غذاهای بومی و سنتی به رستوران‌ها راه پیدا کرده و در مراکز عرضه غذا بیشتر از فرآورده‌های روستایی استفاده شود.

,

دستواره تاکید کرد: این جشنواره با ارائه بیش از 36 نوع غذای بومی و محلی به نمایش گذاشته شد و در اخر به برترین غذای سالم هدایایی اهدا شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه