اخبار داغ

رئیس فوریت های پزشکی استان خبر داد؛

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس اصفهان/ واحدهای امدادی ۲۴ ساعته در فصل زمستان فعالیت می کنند

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس اصفهان/ واحدهای امدادی ۲۴ ساعته در فصل زمستان فعالیت می کنند
مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان، گفت: طرح امداد زمستانی فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان، از بیستم آذرماه آغاز به کار کرده و به مدت سه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صدای سلامت، اظهار کرد: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور، از بیستم آذر ماه شروع به کار کرد و تا بیستم اسفند امسال ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

وی افزود: فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان با توانِ 137 پایگاه شامل ۶۸ پایگاه شهری، ۶۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، دو دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، ۱۵ اتاق فرمان، یک واحد فرماندهی عملیات و حدود ۸۵۰ نیروی انسانی فوریت‌ های پزشکی به صورت مستقیم در این طرح حاضر شده است.

,

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با معاونت درمان و ۵۶ بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه‌ ای استان اصفهان، هماهنگی‌ های لازم برای پذیرش سریع بیماران و مصدومان در این طرح انجام شده است.

,

راستین با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ ها و پایگاه‌ های اورژانس به امکانات زمستانی گفت: هماهنگی‌ های لازم صورت گرفته تا در صورت لزوم مانند مواقع برف و بوران، پایگاه های فوریت‌ های پزشکی به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مصدومان استفاده شود.

,

وی یادآور شد: در شرایط خاص، با توجه به فراخوان پلیس یا هماهنگی واحد فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی، استقرار واحد امدادی را در کنار جاده‌ خواهیم داشت.

,

این مسئول ادامه داد: فصل زمستان حساسیت های ویژه ای برای رانندگان به همراه دارد که باید حتماً موارد ایمنی مانند احتیاط بیشتر در سفر، استفاده از زنجیر چرخ و اجتناب از سفره ای غیر ضروری را جدی بگیرند.

,

در این طرح، تمامی واحدهای امدادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی در ایام زمستان به صورت ۲۴ ساعته و ویژه برای ارائه خدمات به مصدومان، بیماران آماده باش هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه