اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار خبر داد؛

اشتغال و مسکن مهمترین مشکلات مددجویان کمیته امداد دلوار

اشتغال و مسکن مهمترین مشکلات مددجویان کمیته امداد دلوار
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار، مسکن و اشتغال را دو نیاز اصلی و جدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ وحید کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار کرد: کمیته امداد ملجاء و پناهگاه کسانی است که در زندگی مشکلاتی عدیده ای دارند و به این نهاد مقدس حضور پیدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی هدف این نهاد را کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم ‌بضاعت دانست و اظهار داشت: کمیته امداد تولیدکننده فقر نیست، فقر در جای دیگر تولید می‌شود و هدف این نهاد توانمندسازی برای مبارزه با معضل فقر و حفظ عزت خانوارهای تحت حمایت است.

,

وی ادامه داد: کسانی که به کمیته امداد مراجعه می کنند دارای مشکلاتی هستند که عمده این مشکلات با اشتغال حل می شود از این رو باید با همت و تلاش برای حل مشکلات آنها اقدام شود.

,

رئیس کمیته امداد دلواراضافه کرد: افزایش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، تأمین اعتبارات دولتی، استفاده از ظرفیت خیّران و نیکوکاران از جمله مواردی است که بستر لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در حوزه مسکن نیازمندان را فراهم کرده و باید حداکثر بهره برداری لازم در این زمینه به عمل آید.

,

وی تصریح کرد: کمیته امداد، با هدف یاری محرومان تشکیل شده بنابراین باید فرهنگ انفاق در جامعه شکل گیرد تا محرومیت زدایی نیز نتیجه دهد.

,

کریمی خاطر نشان کرد: مشکل مددجویان با اشتغال و مسکن رفع می شود، برخی از خانوارهای تحت حمایت با یکی از این نیازها روبرو هستند و برخی از خانوارها باید مسکن و اشتغال را برای آنها فراهم کنیم.

,

وی تأکید کرد: اگر شغل برای مددجو فراهم شود آن گاه درآمد خواهد داشت و نیازی به کمک کسی ندارد و اگر مسکن هم داشته باشد دیگر برای تأمین مسکن بخش قابل توجهی از درآمد خویش را برای هزینه های دیگر صرف می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه