اخبار داغ

جوان کارآفرین سرخه ای در جدال با بیکاری؛

ایجاد اشتغال برای 3 نفر در کارگاهی کوچک

ایجاد اشتغال برای 3 نفر در کارگاهی کوچک
یک جوان سرخه ای توانسته با تکیه بر توان خود با راه اندازی کارگاه کوچک ساخت کابین آسانسور برای 3 نفر شغل ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای سرخه؛ مهدی نجفی نسب 34 ساله از کارآفرینان سرخه ای است که کارگاه کوچک ساخت کابین آسانسور را در شهرک صنعتی سمنان راه اندازی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

این کارآفرین سرخه ای در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه در خصوص کارآفرینی خود و مراحلی را که تاکنون گذرانده است، گفت: از سن 17 سالگی در کارگاه در و پنجره سازی، جوشکاری را آموختم و در همان سالها تصمیم گرفتم که پس از گذراندن خدمت سربازی همین کار را به عنوان شغل آینده ادامه دهم.

,

این کارآفرین جوان افزود: پس از اتمام خدمت سربازی چند سالی در کارگاه های مختلف جوشکار بودم و دو سال نیز در کارگاه ساخت کابین آسانسور کار کردم.

,

نجفی نسب با بیان اینکه بعد از اینکه فن و فنون این کار را آموختم تصمیم گرفتم که با سرمایه اندک خود و استفاده از تسهیلات بانکی کارگاهی را که در آن کار می کردم تجهیزاتش را خریداری کنم، اظهار کرد: هم اکنون برای سه جوان دیگر نیز توانسته ام شغلی ایجاد کنم و از این بابت خوشحالم.

,

این کارآفرین با تاکید براینکه باید انسان قدر جوانی خود را بداند و از فرصت ها بهترین استفاده را کند، بیان کرد: بسیاری از جوانان هستند که در خانه نشسته اند و مدام می گویند که کار نیست و کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته اند و در حالی که باید از توان و استعداد خود بهره بگیرند و در زمینه ای ایجاد شغل کنند.

,

وی افزود: هر کسی را بهر کاری ساخته اند و این سخنی درست است و من وقتی دیدم در رشته جوشکاری موفق هستم؛ ریسک نکردم و همین راه را ادامه دادم و اگر می خواستم مدام از شاخه ای به شاخه دیگر بپرم و به عبارتی کارهای مختلف را تجربه کنم؛ امروز هرگز نمی توانستم در موقعیت فعلیم باشم و همچنان بلاتکلیف بودم اما خواستم که از استعداد و توانم استفاده کنم و حال امروز یک کارآفرین کوچک هستم و اگر خداوند عنایت کند و خودم هم همتم را بیشتر کنم کارم را توسعه خواهم داد و امیدوارم بتوانم برای افراد بیشتری موقعیت شغلی ایجاد کنم.

,

این کارآفرین با بیان اینکه در مسیر کارآفرینی باید با انگیزه پیش رفت تا به نتیجه دلخواه رسید، گفت: هر کاری سختی ها و گرفتاری های خاص خودش را دارد و باید برای پیروزی در هر کاری از سختی ها هراسی به دل راه نداد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه