اخبار داغ

ادای احترام استاندار تهران به مقام شامخ شهدای گمنام قرچک

ادای احترام استاندار تهران به مقام شامخ شهدای گمنام قرچک
استاندار تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانداری به منظور بررسی وضعیت شهرستان و شرکت در جلسات کاری، وارد شهرستان قرچک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران روز چهارشنبه در ادامه سفرهای شهرستان های خود، به قرچک سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزا شهدا گمنام، به مقام شامخ شهدای ادای احترام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

مقیمی در مراسم گلباران مزار شهدا اظهار داشت: شهدای ما نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند و تکریم شهدا و ادای احترام به شهدا نشان از مقام والای شهدا است

,

وی گفت: باید بکوشیم که قدر و منزلت شهدا هر روز بیش از گذشته باشد و ذهن جامعه و خصوصا جوانان نیز متوجه این نکته شود که شهدا زمانی با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را برای حفظ استقلال کشور فدا کردند تا استقلال ایران حفظ شود.

,

اسناندار تهران افزود: تمامی شهدا با جان فشانی های خود به ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم درس شجاعت و رشادت را آموختند.

,

وی در پایان خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم را ادامه راه شهدا خواند و بیان کرد: همه مسئولان اگر خوب کار کنند و گره گشای کار مردم باشند، رضایت الهی و شهدا نیز به دست خواهد آمد.

,

گفتنی است، حضور در شورای مشترک برنامه ریزی و توسعه استان با کمیته برنامه ریزی شهرستان در قالب چهار کارگروه، دیدار مردمی با شهروندان قرچک، دیدار با نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی و حضور در جمع اعضای شوراهای  شهرستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه استاندار تهران به قرچک است.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه