اخبار داغ

مدیرکل آبفای مازندران:

حل مشکل آب شرب روستاهای تنکابن نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است

حل مشکل آب شرب روستاهای تنکابن نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
مدیرکل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: متأسفانه با اعتبارات استانی و شهرستانی امکان برطرف کردن مشکلات آب روستایی تنکابن وجود ندارد و باید اعتبارات ملی در این زمینه تخصیص یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تنکابن24، با بیان اینکه خط قرمز ما حوزه بهداشتی آب است، اظهار کرد: به‌صورت مداوم آب‌ها آزمایش می‌شوند و آلودگی در آب وجود ندارد. مشکلی در این خصوص در روستاهای تحت پوشش ما نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن24,

وی با درخواست از فرمانداران و بخشداران، متذکر شد: انتظار داریم روستاهایی که کار انجام دادیم و هزینه‌های میلیاردی شده را به ما تحویل دهند.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی مازندران خاطرنشان کرد: حاضریم روستاهایی که تحت پوشش ما نیستند را نیز کلرش را بدهیم و با همکاری اداره بهداشت، بحث آموزش آن را داشته باشیم تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های روستاهای تنکابن هزینه شده، یادآور شد: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام رساندیم و پیگیر پروژه‌های باقیمانده هستیم.

عبداللهی در پایان با بیان اینکه متأسفانه با اعتبارات استانی و شهرستانی امکان برطرف کردن مشکلات این بخش وجود ندارد و باید اعتبارات ملی در این زمینه تخصیص یابد، گفت: در مجموع ۴۶ کیلومتر خط انتقال، ۱۹۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۶ مورد ایستگاه پمپاژ، یک دستگاه دیزل ژنراتور انجام شد و باقی فعالیت‌ها با تأمین اعتبار برای پروژه‌های بعدی انجام خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه