اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

یکی از مصادیق جبهه فرهنگی انگیزه الهی و احساس تکلیف است/ شورای هماهنگی به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری در جامعه می باشد

یکی از مصادیق جبهه فرهنگی انگیزه الهی و احساس تکلیف است/ شورای هماهنگی به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری در جامعه می باشد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : یکی از مصادیق جبهه فرهنگی انگیزه الهی و احساس تکلیف می باشد و این انگیزه و تکلیف الهی در بین دوستان وجود دارد و ما توانسته ایم بسیاری از مشکلات را از بین ببریم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در دیدار با امام جمعه کرمان اظهار داشت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یکی از مجموعه‌هایی است که در راستای بزرگداشت مراسمات ملی و مذهبی از برجستگی خاصی برخوردار بوده و به لطف خداوند و تلاش و همت اعضای شورا از استان های برتر بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

وی گفت : از ویژگی‌های مهم شورای هماهنگی تعامل ، تفاهم و صمیمیت در بین اعضای آن با همه مشکلات در بخش‌های مختلف است و این تعامل، تفاهم و صمیمیت در بین اعضا در کنار روابط سازمانی بسیاری از موانع را در سایه تفاهم مرتفع کرده است .

,

صدفی با اشاره به این که یکی از مصادیق جبهه فرهنگی انگیزه الهی و احساس تکلیف است ، یادآور شد : این انگیزه و تکلیف الهی در بین دوستان وجود دارد و ما توانسته ایم بسیاری از مشکلات را از بین ببریم .

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد : ارتباط و تعامل این سازمان با دیگر نهادها و سازمان ها و مجموعه های مختلف وجود دارد و همه مجموعه ها علیرغم دیدگاه های مختلف در مراسمات ،تجمعات و اجتماعات شرکت کرده و ما شاهد حضور و مشارکت تشکل‌های مردمی در دستگاه‌های اجرایی و ... هستیم .

,

وی افزود : رویکرد شورای هماهنگی تلاش در جهت مردمی شدن فعالیت‌هاست زیرا یکی از ارکان اصلی در جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بوده است و امروزه برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به سمت مردمی شدن برود .

,

صدفی با بیان این که ما به دنبال آمار و ارقام تاکنون نبوده ایم ، توضیح داد : لازم است مردم اطلاع پیدا کنند ولی توجه ما به محتوا و تاثیرگذاری بوده است و همواره به دسته بندی های سیاسی و جناحی کاری ندارد و به دنبال منویات مقام معظم رهبری در جامعه است .

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد : تلاش ما در جهت تعظیم شعائر دینی ، مذهبی ،الهی و حفظ همه شئونات اسلامی و آموزه های دینی می باشد و آمادگی خود را در راستای ماموریت ذاتی و اخلاقی و انسانی خود اعلام می کنیم  .

,

وی در رابطهب با ستاد ۹ دی نیز اظهار داشت : ستاد ۹ دی در همه شهرستان ها و مراکز استان تشکیل شده است و امسال هم پررنگ تر از سال های گذشته تجمع‌های پررنگی در کرمان و شهرستان ها خواهیم داشت.

,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه