اخبار داغ

دلجویی از مادری که میوه زندگی اش را وقف انقلاب کرد

دلجویی از مادری که میوه زندگی اش را وقف انقلاب کرد
اعضای کانون اسلامی خواهران همدان برای دلجویی به دیدار مادر یکی از شهیدان دفاع مقدس رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:جمعی از اعضای کانون اسلامی خواهران به دیدار مادر شهید محمد علی جنتی از شهدای دفاع مقدس رفتند. مادر شهید از دلجویی و حضور گرم خواهران کانون اسلامی ابراز خرسندی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان:,

    محمد علی جنتی یکم بهمن ماه سال 1343 در شهرستان همدان و در خانواده ای مذهبی و انقلابی چشم به جهان گشود. پدرش آقا ابوالقاسم، یکی از مبارزان با رژیم پهلوی بود .محمدعلی با آغاز جنگ تحمیلی، درس و تحصیل را رها کرد و با وجود برخورداری از اوضاع مالی خوب و برخورداری از شرایط مطلوب زندگی، به عنوان بسیجی داوطلب روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شد. در مناطق عملیاتی مختلف انجام وظیفه کرد و در راه دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدت ها از خود بر جای گذاشت. سرانجام در یکم آبانماه سال 1363 در منطقه عملیاتی میمک و در درگیری با نیروهای بعثی عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   آرامگاه او در گلزار شهدای زادگاهش زیارتگاه عاشقان و دلدادگان است.

,

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

,

 

,

, ,

در بخشی از وصیتنامه شهید آمده است: از راه دور خدمت امام عزیزم سلام می فرستم از درون چادری که در آن معنویت می بارد و همه با هم یکی هستند. از خداوند و امام می خواهم که مرا ببخشند چون نتوانستم آن طور که وظیفه ام بود ادا کنم و از امام می خواهم که از خداوند بخواهد که مرا ببخشد چون جوانم و نادان.

,

همینقدر می دانم ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم اما چه خوش است جان دادن در راه دوست.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه