اخبار داغ

استاندار کُردستان:

سپاه کُردستان یاریگر واقعی دولت است

سپاه کُردستان یاریگر واقعی دولت است
استاندار کُردستان در جلسە ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامەریزی و توسعە استان کردستان گفت: همە ما در قبال عقب ماندگی‌های استان مسئولیت داریم، بر همین اساس ضروری است مدیران با کار و تلاش مضاعف و جهادی برای پر کردن شکاف‌های توسعەای تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، بهمن مرادنیا، استاندار کُردستان عصر سه شنبه در جلسە ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامەریزی و توسعە استان کردستان حضور قرارگاە پیشرفت و سازندگی سپاە برای محرومیت زدایی از روستاهای کردستان را امری مبارک ارزیابی کرد و گفت: مجموعە سپاە و قرارگاە سازندگی بە کمک دولت آمدەاند و یاری رسان دولت برای توسعە روستاها در بخش های مختلف خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

مرادنیا بە عرصە آمدن سپاە برای سرعت گرفتن روند توسعە و محرومیت زدایی از روستاها را نشان کم کاری مدیران در گذشتە دانست و گفت: اگر مدیران در قبال امورات و وظایف خود بە درستی و با توان کار می کردند هم اکنون وضعیت استان بە گونە دیگری بود.

,

 

,

استاندار کردستان مدیران را بە حضور بیشتر در وزارتخانەهای مربوطە برای پیگیری مسایل استان فراخواند و اظهار کرد: از مدیران میخواهم کە در هفتە حداقل یک روز خود را بە حضور در وزارتخانەها اختصاص دهند وبا ارایە آمار و ارقام گویا مسئولان را مجاب بە کمک بە کردستان کنند.

,

 

,

وی مشکلات استان درحوزەهای مختلف را زیاد و مدیران را بە پرهیز از بی تفاوتی توصیە کرد و ادامە داد: در شرایط امروز کردستان بی تفاوتی گناهی بزرگ است و باید کار و تلاش مضاعف در این دولت برای منطقە انجام شود.

,

 

,

مرادنیا وجود بروکراسی و فرآیندهای دست و پاگیر اداری را از معظلات استان برشمرد و اضافە کرد: مدیران نباید خیلی خود را درگیر پیچ وخم ها و راهروهای تودرتوی اداری کنند، بلکە لازم است ضمن پایبندی بە قانون با همراهی دستگاه های نظارتی راە حل های مناسب برای اجرای درست امور پیدا کنند.

,

 

,

وی ادامە داد: هم اکنون نوعی بیگانگی در نگرش دستگاەها بە هم وجود دارد کە ضروری است این نوع نگرش حذف و دستگاەها با هم افزایی بە فکر رشد کردستان باشند.

,

 

,

وی یکی از دلایل موفقیت جهاد در اوایل انقلاب را گیر نکردن در مسایل بروکراسی دانست و از مدیران خواست از ریسک پذیری و خطر کردن نهراسند.

,

 

,

استاندار کردستان در خاتمە مجموعە سپاە را مجموعەای توانمند و دارای امکانات خاص برای کمک بە توسعە دانست و گفت: یقین دارم اقدامات سپاە در قالب قرارگاە پیشرفت و سازندگی برای رفع محرومیت موفق و بە نتیجە مطلوب خواهد رسید.

,

 

,

قرارگاە پیشرفت و سازندگی سپاە قرار است در ۳۰۰ روستای استان کردستان در شهرستانهای بیجارو سروآباد طرح محرومیت زدایی را در بخش های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اجرا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه