اخبار داغ

مشکلات بانوان ورزشکار غرب مازندران در گفت‌وگو با مربی دو و میدانی

سام‌دلیری: محدودیت مکانی و زمانی داریم/ ورزشکاران با لباس مدرسه تمرین می‌کنند

سام‌دلیری: محدودیت مکانی و زمانی داریم/ ورزشکاران با لباس مدرسه تمرین می‌کنند
دونده سابق چالوس با بیان اینکه هم محدودیت مکانی و هم محدودیت زمانی داریم، گفت: حتی ورزشکاران بنده ‌بعد از مدرسه بلافاصله به محل تمرین می‌آیند و با لباس مدرسه تمرین را شروع می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چالوس‌ما، پریسا سام‌دلیری دونده سابق چالوس که در زمینه‌های دو سرعت، پرتاب و نیزه کار می‌کرد، در این شهرستان و نوشهر مشغول تربیت شاگردانی است تا بتوانند برای منطقه و کشور افتخارآفرینی کنند اما مشکلات و معضلات برای بانوان دو و میدانی‌کار بسیار زیاد است، از نبود فضای استاندارد برای تمرین تا در اختیار نگذاشتند تجهیزات این رشته.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چالوس‌ما,

این بانوی ورزشکار در گفت‌وگویی اظهار کرد: دو و میدانی ۲۴ رشته برای آقایان و ۲۳ رشته برای بانوان دارد که ماده‌های دو به استقامت و نیمه‌استقامت و میدانی‌ها به پرتاب، پرش و… تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر اداره ورزش، سالن چالوس‌محله را در اختیار ما گذاشته است و تمرینات بدن‌سازی و از این‌ دست مواردی که در سالن می‌شود تمرین کرد انجام می‌شود، اما هر ۲۴ رشته میدانی را نمی‌شود در آن سالن انجام داد و ورزشکاران جایی برای تمرین پرتاب و پرش طول ندارند و مجبورم در پارک به ورزشکاران تمرین دهم.

سام‌دلیری با اشاره به استعدادهای زیاد این منطقه، تصریح کرد: استعداد زیاد داریم اما امکانات نداریم و با این وضعیت ۸۰ درصد شاگردانم رفتند، هم محدودیت مکانی و هم محدودیت زمانی داریم، حتی ورزشکاران بنده ‌بعد از مدرسه بلافاصله به محل تمرین می‌آیند و با لباس مدرسه تمرین را شروع می‌کنند.

سیده مرضیه طاهایی قهرمان پرتاب وزنه نیز طی گفت‌وگویی بیان کرد: ما برای تمرین به پارک‌های اطراف می‌آییم و با توجه به امکان حادثه برای عابران، مجبور به ایستادن از تمرین هستیم که موجب سرد شدن می‌شود و تمرینات گرم کردن قبل خنثی می‌شود.

وی گفت: با توجه به سال اول دبیرستان بودن و سنگینی درس‌ها مجبور هستم از نوشهر به چالوس بروم، مشکلات ما زیاد است و از مسئولان می‌خواهیم یک پیست را در اختیار این رشته قرار دهند اما یک زمین فوتبال را هم در اختیار ما قرار نمی‌دهند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه