اخبار داغ

استاندار تهران:

شهرداری‌ها باید ظرف مدت ۲ روز مجوزهای لازم را به صاحبان صنایع بدهند

شهرداری‌ها باید ظرف مدت ۲ روز مجوزهای لازم را به صاحبان صنایع بدهند
استاندار تهران گفت: شهرداری‌ها و ادارات خدمت‌رسان باید ظرف مدت دو روز مجوزهای لازم را به صاحبان صنایع بدهند تا سرمایه‌گذاران به سرعت وارد عرصه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقرچک آنلاین;محمدحسین مقیمی صبح در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که در شهرستان قرچک اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی استان تهران در زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن با مشکل روبه‌رو هستند و این یک ضعف عمده‌ای که توسعه صنعت استان را با چالش شدید مواجه می‌کند و باید حل شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: شهرداری‌ها و ادارات خدمت‌رسان باید ظرف مدت دو روز مجوزهای لازم را به صاحبان صنایع بدهند تتا سرمایه‌گذاران به سرعت وارد عرصه شوند.

,

مقیمی تاکید کرد: سازمان اوقاف باید هزینه را دریافت و مجوز را صادر کند و همه مسؤولان باید کمک کنند تا مجوزهای لازم برای دریافت زیرساخت‌ها در زمان معقول صادر شود.

,

وی افزود: اگر سرمایه‌گذار برای اخذ یک مجوز ساده یک سال در ادارات بچرخد دیگر هیچ سرمایه‌گذاری به این منطقه نمیاید.

,

استاندار تهران تأکید کرد: معاون عمرانی باید با نظارت دقیق مشکل سرمای گذاران را برطرف شود.

,

مقیمی تأکید کرد: مدیر را انتخاب نکرده‌ایم که به مردم نه بگوید، مدیر منصوب شده تا کارهای نشدنی را اجرایی و مشکلات مردم را برطرف کند.

,

وی گفت: اگر مدیری نمی‌تواند کاری انجام دهد، من به‌عنوان استاندار حاضرم به جای او کار مردم را انجام دهم تا مشکل مردم حل شود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه