اخبار داغ

عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

با سخن پراکنی اشخاص فتنه در تریبون دانشگاه ها برخورد شود

با سخن پراکنی اشخاص فتنه در تریبون دانشگاه ها برخورد شود
عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: این افراد به وسیله ی همین تریبون ها بار دیگر عقاید منحرف و پوپولیستی خود را مطرح می سازند و باید برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد رضایی در گفت و گو با گروه سیاسی نسل برهان، درباره سخن پراکنی اشخاص فتنه در تریبون های دانشگاهی گفت:  ظاهرا بعضی افراد در داخل کشور وقایع سال ۸۸ را فراموش کرده اند و خود را به خواب غفلت زده اند ؛چراکه اگر توجه کنیم متوجه خواهیم شد افرادی که در فتنه ۸۸ شرکت داشتند و به صورت علنی و چه غیر علنی از فتنه و حامیانش حمایت می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی افزود: بار دیگر اجازه ی فعالیت در عرصه ی سیاسی و اجتماعی را کسب کرده اند و تریبون های حساس و مهم در دانشگاه ها و… در اختیار آنها گذاشته می شود و این افراد به وسیله ی همین تریبون ها بار دیگر عقاید منحرف و پوپولیستی خود را مطرح می سازند.

,

سجاد رضایی تصریح کرد: افرادی که در فتنه ی معروف به سبز در صورتی می توانستند بار دیگر به عرصه برگردند که به طور صریح و روشن موضع خود را نسبت به وقایع سال ۸۸ مشخص سازند و به طور علنی رهبران فتنه را محکوم کرده و از آنها اعلام برائت کنند.

,

وی تاکید داشت: اگر توجه داشته باشیم این کار از طرف آنها صورت نگرفته و توبه نکرده اند پس حضور آنها در سخنرانی ها و تریبون های خاص که با اهداف از پیش تعیین شده توسط برخی افراد ساده لوح چه از روی عمد و چه از روی سهو صورت می گیرد مردود است.

,

عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: مسئولان امر باید توجه داشته باشند این افراد از وقایع سال ۸۸ کینه ای عمیقی به دل دارند و مهم ترین هدف آنها انقلابی های مومن و متعهد است و اگر در موردشان سهل انگاری شود آنها زهر خود را به بدترین شکل ممکن خواهند ریخت و آن موقع دیر شده است، پس باید علاج واقعه قبل از وقوع کرد و اقدامات لازمه را انجام داد تا نقشه های فتنه گران و دشمنان قسم خورده ی انقلاب نقش بر آب شود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه