اخبار داغ

فرماندار گلپایگان خبر داد:

اشتغال ۴ هزار نفر در ۱۵۲ واحد تولیدی شهرستان گلپایگان

اشتغال ۴ هزار نفر در ۱۵۲ واحد تولیدی شهرستان گلپایگان
فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه چهار هزار نفر در ۱۵۲ واحد تولیدی در شهرستان گلپایگان اشتغال دارند، گفت: هنر ما در این است که بتوانیم در زمینه اشتغال وضعیت موجود را حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، حسین فراست در جلسه تقدیر از کارکنان برتر مجموعه سردساز خودرو که عصر دیروز برگزار شد، اظهار کرد: چهار هزار نفر در 152 واحد تولیدی اعم از کارخانه ها و کارگاه ها در شهرستان گلپایگان اشتغال دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

فرماندار گلپایگان با اشاره به وضعیت نابه سامان اشتغال در شهرستان، تصریح کرد: هنر ما در این است که بتوانیم در زمینه اشتغال وضعیت موجود را حفظ کنیم.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه اگر کسی یک ساعت در طول هفته کار کند شاغل محسوب می شود، عنوان کرد: شغل باید جوابگوی هزینه نسبی یک خانواده جامعه باشد.

,

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه بخش و مدیریت دولتی پاسخ گوی نیازهای جامعه نیست، مطرح کرد: تجربه نشان داده است که بخش خصوصی موفق تر از بخش دولتی عمل می کند.

,

وی با بیان اینکه حقوق و مزایا در بخش خصوصی بر حسب توان کار و مدیریت و تولید پرداخت می شود، گفت: افراد چون در مجموعه های خصوصی خود را در تولید سهیم می دانند و برای رسیدن به هدفی که مدیریت صنعتی ترسیم کرده، تلاش می کنند، پیشرفت بیشتری حاصل خواهد شد.

,

برای هر اشتغال جدید 300 تا 400 میلیون باید هزینه کرد

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان در ادامه، گفت: برای هر اشتغال جدید 300 تا 400 میلیون تومان باید هزینه کرد.

,

محسن اتحادی، خاطرنشان کرد: امسال سه واحد جدید داشتیم که تنها 50 شغل جدید ایجاد کردند.

,

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با 100 تا 150 میلیون اشتغال ایجاد کرده، افزود: ولی شرکت سردساز خودرو توانسته برای شهرستان 170 اشتغال داشته باشد.

,

رئیس اداره صنعت و معدن گلپایگان، با اشاره به اینکه با تعطیل شدن هر واحد تولیدی و به تبع آن بیکاری و مشکلاتی که برای خانواده ها پیش می آید، گفت: تخلفات و مفاسد اجتماعی را می توان با اشتغال کنترل کرد.

,

اتحادی با بیان اینکه هر زندانی 20 تا 30 برابر یک دانش آموز هزینه برای کشور دارد، تصریح کرد: اگر سرمایه کشور اشتغال شود، صرف مفاسد اجتماعی نخواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه