اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود:

نصب کانکس های اسکان موقت زلزله زدگان ادامه دارد

نصب کانکس های اسکان موقت زلزله زدگان ادامه دارد
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به انجام عملیات زیرسازی برای نصب کانکس های اسکان موقت زلزله زدگان گفت: کشور نیازهای اولیه زلزله زدگان برطرف شده است و برای اسکان موقت و ساخت و ساز واحدهای مسکونی تخریب شده بیش از هر چیز دیگر نیاز به کمک های نقدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار فرمانده سپاه شاهرود با حضور در مناطق زلزله زده سر پل ذهاب در جمع گروه های جهادی این شهرستان حاضر شد و از نزدیک روند فعالیت های کاروان خدمت شهرستان شاهرود به زلزله زدگان را بازدید و ارزیابی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

حمید دامغانی فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به حضور حضور جهادگران بسیجی شهرستان شاهرود در روستای زلزله زده الیاس احمد سر پل ذهاب گفت: مشکلات و نیازهای اولیه مردم مرتفع شده و کار زیرسازی برای نصب کانکس های اسکان موقت زلزله زدگان نیز با سرعت خوبی در حال انجام است.

, نسل شاهوار,

وی اظهار کرد: حضور جهادگران بسیجی باعث دلگرمی و افزایش روحیه مردم بومی منطقه شده است و مردم نیز با گروه های جهادی همراهی و فعالیت کرده و جوّ خوب و صمیمی بین آنها و جهادگران حاکم است.

,

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه بازسازی منازل مسکونی 7 روستای زلزله زده سر پل ذهاب به سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان واگذار شده است افزود: گروه های جهادی از نقاط مختلف استان به صورت دوره ای به منطقه اعزام می شوند و هر گروه در تمام این هفت روستا به عنوان نماینده استان سمنان فعالیت دارد اما در حال حاضر بیشتر گروه های جهادی شهرستان شاهرود در منطقه مستقر هستند.

,

دامغانی با بیان اینکه در حال حاضر 50 نفر از جهادگران بسیجی شهرستان شاهرود در روستاهای زلزله زده سر پل ذهاب حضور دارند بیان کرد: هر گروه جهادی به مدت 15 روز در منطقه حضور خواهد داشت و تعدادی دیگری از جهادگران نیز در نوبت های بعد اعزام خواهند شد.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر زیرسازی و نصب کانکس ها برای انجام اسکان موقت زلزله زدگان در حال انجام است و بعد از آواربرداری و تسطیح ساخت و ساز منازل تخریب شده آغاز خواهد شد که در آن مرحله نیز طبق پالایش های انجام شده بازسازی منازل مسکونی که 100 درصد تخریب شده در اولویت است.

,

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه نیاز اصلی مردم اسکان است گفت: با کمک و همراهی مردم سراسر کشور نیازهای اولیه زلزله زدگان برطرف شده است و برای اسکان موقت و ساخت و ساز واحدهای مسکونی تخریب شده بیش از هر چیز دیگر نیاز به کمک نقدی همشهریان و سایر هم وطنان است.

,

دامغانی بیان کرد: شهروندان شاهرودی می توانند کمک های نقدی خود به مردم زلزله زده سرپل ذهاب را به شماره حساب ۲۳۲۲۴۲۱۴۳۶۶۶۴ بانک انصار واریز نمایند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه