اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندوآب:

کوی جهادگران، مکان موقت کتابخانه دهخدا/ کتابخانه دهخدا، فعالیت خود را از سر می گیرد

کوی جهادگران، مکان موقت کتابخانه دهخدا/ کتابخانه دهخدا، فعالیت خود را از سر می گیرد
رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندوآب گفت: بر اساس تصمیمی که گرفته شده است، کتابخانه دهخدا به صورت موقت به محل کتابخانه شهید باکری در کوی جهادگران انتقال می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رامین وحدانی در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه پیگیری و حل مشکل کتابخانه عمومی دهخدای میاندوآب یکی از اولویت های کاری ما است، اظهار کرد: بر اساس تصمیمی که گرفته شده است، کتابخانه دهخدا به صورت موقت به محل کتابخانه شهید باکری در کوی جهادگران انتقال می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندوآب افزود: بر خلاف شایعات منتشر شده  در فضای مجازی، این کتابخانه نه تعطیل می شود و نه با کتابخانه دیگری ادغام می شود، بلکه به صورت موقت به کتابخانه شهید باکری انتقال می یابد تا ساختمان فعلی نوسازی شده و یا مکان دیگری برای فعالیت کتابخانه تعیین شود.

,

وی گفت: در محل کتابخانه شهید باکری نیز، کتابخانه دهخدا به صورت مجزا فعالیت خواهد کرد و هیچ ادغامی صورت نخواهد گرفت.

,

وحدانی با اشاره به اعتبار لازم برای ساختمان کتابخانه دهخدا تعیین شده است، تصریح کرد: این مکان توسط اداره مسکن و شهرسازی احداث و تحویل اداره کتابخانه های عمومی می شود.

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندوآب اظهار کرد: اقدامات لازم برای انتقال موقت کتابخانه دهخدا، پس از هماهنگی و طی مراحل اداری انجام می گیرد.

,

گفتنی است تخریبی و فرسوده بودن ساختمان کتابخانه عمومی علامه دهخدا در میاندوآب با قدمتی بیش از نیم قرن، تا از اواخر سال ۹۵ این مکان تعطیل شده تا با ترمیم و بهسازی ساختمان و یا نوساز شدن، مجددا مورد استفاده قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه