اخبار داغ

واکنش به اعلام تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس؛

اجماع جهانی بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی/ اسرائیل روز به روز به زوال و سقوط نزدیکتر می شود

اجماع جهانی بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی/ اسرائیل روز به روز به زوال و سقوط نزدیکتر می شود
امام جمعه باغبهادران، گفت: بیداری اسلامی همه ملت‌های منطقه را در برگرفته است و ازآنجایی‌که مردم به‌صراحت فهمیده‌اند که عاقبت حاکمانی که به آمریکا اعتماد کرده‌اند به کجا ختم می‌شود، دیگر به آمریکا و سیاست‌های آن اعتماد نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام‌جمعه باغ بهادران لنجان، در گفتگو با پایگاه خبری صدای لنجان، با اشاره به  خرد شدن هیمنه پوشالی آمریکا به دنبال اعلام پایتختی جدید رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: تامل در آیات قرآن کریم، به ما ثابت می‌کند که پایه‌های ظلم و استکبار همچون لانه عنکبوت سست و بی‌بنیان است و سرانجام روزی فرو خواهد ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ، بابیان اینکه کشور آمریکا و سیاستمدارانش با این انتخاب هم پایه‌های حکومتی خود و هم رژیم صهیونیستی را سست‌تر کردند، متذکر شد: رژیم صهیونیستی حکومتی غاصب و تروریستی است که با کمک و سازش عده‌ای جاهل، سرزمین‌های فلسطین را غصب کرده و پیشروی می‌کند.

,

وی پیروزی انقلاب اسلامی را عامل اصلی افول قدرت رژیم غاصب صهیونیستی دانست و یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب کسی باور نمی‌کرد بتوان جلوی رژیم صهیونیستی ایستاد و مقاومت کرد اما با تحقق انقلاب اسلامی ایران تمام این افول روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

,

امام‌جمعه باغ بهادران، اقدام عجولانه ترامپ در معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را خودزنی جبهه استکبار دانست و تشریح کرد: آمریکا با این اقدام خود در ظاهر به دنبال حفظ منافع رژیم صهیونیستی است اما در باطن از افول قدرت و هیمنه این رژیم در فلسطین می‌هراسد اما شکی نیست که این اقدام نابودی اسرائیل و نوید قرآنی و الهی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره‌کرده‌اند را محقق می‌کند.

,

وی با تأکید بر اینکه اقدام اخیر ترامپ سبب شکل گرفتن یک اجماع جهانی برعلیه رژیم اسرائیل و آمریکا شده است که روز به روز گسترده‌تر و فراگیرتر می‌شود، خاطرنشان کرد: انسجام بین نیروهای مقاومت دلهره و اضطراب رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد چراکه اتحادیه اروپا و تمامی حامیان رژیم صهیونیستی این اقدام را محکوم کرده و معتقدند ترامپ با این عمل نه‌تنها منافع خود بلکه منافع تمام هم پیمانانش را هم به خطر انداخته است.

,

امام‌جمعه باغ بهادران، خوی استکبارستیزی و سیاست‌های غلط آمریکا را باعث افول قدرت آمریکا در جهان دانست و افزود: بیداری اسلامی همه ملت‌ها را در برگرفته است و ازآنجایی‌که مردم به‌صراحت فهمیده‌اند که عاقبت حاکمانی که به آمریکا اعتماد کرده‌اند به کجا ختم می‌شود، دیگر به آمریکا و سیاست‌های آن اعتماد نمی‌کنند.

,

فرهنگ بابیان اینکه عواملی همچون جنگ‌طلبی ، دخالت در امور داخلی دیگر کشورها و تجهیز کردن نیروهای ضد اسلام از محبوبیت آمریکا در جهان کاسته است، تصریح کرد: تبعیض نژادی، فشار بر مردم و جنگ‌هایی که آمریکا بین مسلمانان به راه انداخته است، نه‌تنها نتوانسته باعث محبوبیت آمریکا شود بلکه عامل تنفر شده و دیگر هیمنه و قدرت آمریکا رنگ و بویی ندارد و سرانجامی چون شوروی در انتظار آن است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه