اخبار داغ

فرمانده انتظامی بروجن خبر داد؛

زخمی شدن مرد ۵۷ ساله بر اثر تیراندازی در بروجن

زخمی شدن مرد ۵۷ ساله بر اثر تیراندازی در بروجن
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از زخمی شدن مرد 57 ساله بر اثر تیراندازی خبر داد و گفت: عامل تیراندازی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامعلی شکری  در گفتگو با کلار، اظهار داشت: عامل تیراندازی به سمت مردی 57 ساله که منجر به جرح وی شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

شکری گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر وقوع تیر اندازی منجر به جرح مرد 57 ساله ای در یکی از خیابان های شهر بروجن سریعا موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با احراز صحت و سقم موضوع پس از انجام تحقیقات دقیق پلیسی ضارب را شناسایی و با کسب مجوز قضائی وی را در کمتر از یک ساعت به همراه یک قبضه اسلحه شکاری دستگیر کردند.

شکری ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه وی دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و 350 گرم مواد مخدر شامل تریاک و شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی بروجن با اشاره به این که حال عمومی مصدوم رضایت بخش است، گفت: متهم در بازجوئی پلیس انگیزه خود از تیراندازی را اختلافات خانوادگی با بستگان عنوان کرد.

سرهنگ شکری در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه در راس برنامه های پلیس بروجن قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه