اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

هزینه‌های جاری بخش زیادی از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد/هیچ پولی نباید از سبد یارانه نقدی خارج شود

هزینه‌های جاری بخش زیادی از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد/هیچ پولی نباید از سبد یارانه نقدی خارج شود
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به افزایش وابستگی بودجه به جیب مردم گفت: هزینه‌های جاری بخش زیادی از بودجه کشور را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فریدون احمدی در گفت‌وگو باموج رسا،با اشاره به بودجه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید گفت که وابستگی بودجه به جیب مردم افزایش یافته و متاسفانه برای اداره کشور دائم دست به جیب مردم می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه این وضعیت هرسال نیز بدتر می‌شود، اظهار کرد: به فرض مثال افزایش عوارض خروج از کشور و بحث‌های این چنینی از مواردی است که ما آن را در بودجه سال 97 مشاهده می‌کنیم.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع حذف یارانه‌ها ابراز کرد: بنده به شخصه مخالف این موضوع هستم و اعتقاد دارم که پولهای به دست آمده از محل حذف یارانه‌های نقدی ممکن است به سمت هزینه‌های جاری برود.

,

وی با اشاره به بزرگ بودن بدنه دولت و زیاد بودن هزینه‌های جاری آن عنوان کرد: متاسفانه بخش عمده بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود و این خود از مشکلات جدی پیش روی کشور است.

,

احمدی بیان کرد: از نظر بنده اگر  قرار است یارانه نقدی افرادی که به یارانه نیاز ندارند را حذف کنند باید پولی که از این محل به دست می‌آید را بین گروه‌های نیازمند تقسیم  و یارانه نقدی آنها را افزایش دهند و نباید هیچ پولی از سیستم پرداخت یارانه حذف و به محلهای دیگر برود.

,

وی با بیان اینکه می‌توان با حذف یارانه نقدی پردرآمدها به یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و اقشار ضعیف اضافه کرد، خاطرنشان کرد: اینگونه موضوعات نشان می‌دهد که وضعیت اداره کشور نابه‌سامان است.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید فکرهای جدی‌تر برای اداره کشور کند، اظهار کرد: اینگونه بودجه‌ها دردی از درد کشور دوا نخواهد کرد و به نظرم با این وضعیت و هزینه‌های جاری نه تنها اتفاق خاصی نمی‌افتد بلکه وقت دولت، مجلس و مردم را نیز می‌گیریم.

,

وی تصریح کرد: به خاطر اینکه بخش زیادی از بودجه صرف هزینه‌های جاری می‌شود، هیچ توسعه با این وضعیت اتفاق نخواهد افتاد و با این شرایط علاج توسعه را در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌ می‌دانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه