اخبار داغ

مخدوش نمودن تابلوهای شهری در ارومیه

مخدوش نمودن تابلوهای شهری در ارومیه
تابلوهای راهنمای نام برخی از خیابان ها و مشخصات بناهای باستانی ارومیه این روزها بدست افرادی نادان و بیمار روانی اجتماعی طی چند ماه گذشته در حال مخدوش شدن می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، تابلوهای راهنمای نام برخی از خیابان ها و مشخصات بناهای باستانی ارومیه این روزها بدست افرادی نادان و بیمار روانی اجتماعی طی چند ماه گذشته در حال مخدوش شدن می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

این روزها در حالی شاهد مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری در ارومیه می باشیم که مبلمان و تابلوهای شهری تبدیل به دفترچه یادگاری و سیاه رنگی برخی افراد ناشایست شده است.

,

مسئولین امنیتی و انتظامی شهر ارومیه باید هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و معرفی این بیماران روانی اجتماعی برآیند .

,

مسافران و نا آشنایان میهمان شهر ارومیه از روی همین تابلوها به مقصد می رسند با ادامه ی چنین وضعیتی باید مسئولین شهری جوایگو باشند که یک میهمان شهری چگونه آدرس خود را باید پیدا کند .
برای برخی افراد فرقی نمی‌کند دیوار شهر باشد یا تنه درخت و یا تابلوهای ترافیکی و شهری، رد پای این یادگاری‌های دست‌نوشته را می‌توانی در برخی از تابلوها و مجسمه های شهری به خوبی پیدا کرد.

,
,

تابلو ها و المان هایی که توسط شهرداری محترم کلان شهر ارومیه در ورودی جاده بین المللی سرو برای استفاده مسافران و گردشگران نصب شده است متاسفانه در میان نا باوری مخدوش و شعار نویسی شده است و همین امر کافیست تا توریست و یا گردشگری که قصد ورود و یا خروج از کشور را دارد با دیدن این گونه صحنه ها با افکاری نا خوشایند به فرهنگ کشورمان بیندیشد.

,

اگر بر این اصل مهم توجه کرده باشیم خواهیم دید که چهره شهر تصویری بسیار متفاوت‌تر از قبل را به خود گرفته و رنگ و بوی پیشرفت و رشد تکنولوژی را می توان در آن احساس نمود که به سمت توسعه و رشد هر چه بیشتر گام برمی دارد اما مخدوش و تخریب مبلمان شهری توسط افراد ناهنجار اجتماع نه تنها مانع پیشرفت شهر می شود.

,

بلکه با این اقدام نا شایست و دور از انسانیت فرهنگ مردم شهر را در پاره ای از تاریکی فرو می برد.
مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری که در برخی از خیابانها ، پارکها و سایر فضاهای شهری توسط شهرداری نصب گردیده است به طور قطع باعث تخریب و مخدوش شدن چهره ی شهرمان خواهد شد.
بی‌اعتنایی به مقررات اجتماعی توسط برخی از افراد ناشایست باعث تخریب و نادیده گرفته شدن حقوق سایر شهروندان خواهد شد.

,
,
,

تخریب گرایی درکلان شهر ارومیه واقعیتی تلخ و گریزناپذیر می باشد که متاسفانه همه ما هر روز شاهد عوارض این معضل اجتماعی هستیم.

,

برای مقابله با این معضل اجتماعی وجود زیرساخت‌های صحیح آموزشی و فرهنگی، بالا بردن سطح نشاط در جامعه و تقویت برخوردهای قضایی با افراد خطاکار نیاز است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه