اخبار داغ

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار همدان

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار همدان
رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان با علی تعالی فرماندار همدان دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،رسول منعم در این دیدار ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار شهرستان از ورزش و جوانان گفت:امسال اعتبارات مالی اختصاص یافته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان رقمی افزون بر 44 میلیارد تومان است که امیدواریم با حمایت های دولت تدبیر و امیدواریم تا پایان امسال با جذب حداکثری اعتبارات بخش قابل توجهی از طرح های نیمه تمام ورزشی را به اتمام برسانیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

وی توجه به ورزش را توجه به سلامتی جامعه دانست و اظهار کرد: اگر برای توسعه ورزش و آگاهی مردم از نقش آن در جامعه تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی را به حداقل خواهیم رساند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هم‌اکنون چند طرح و پروژه بزرگ ورزشی در سطح شهرستان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها مهم‌ترین اولویت شهرستان در حوزه ورزش و جوانان است. 
در ادامه این دیدار فرماندار همدان ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ورزش شهرستان همدان پتانسیل بالایی دارد و از مسوولان ورزش استان خواستاریم در اعتبارات به شهرستان همدان نیز توجه لازم را داشته باشند.
فرماندار همدان، با بیان اینکه ورزشکاران جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند تصریح کرد: ورزش در سالم‌سازی محیط و افراد جامعه نقش به‌سزایی دارد. لذا می‌طلبد با دقت و نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش، توجه،‌ برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری لازم در این راستا صورت پذیرد.
علی تعالی با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه، تلاش و جدیت بیشتر مسوولان اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی را خواستار شد.
وی ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیشرفت ورزش همدان گفت: توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسوولان شهرستان است وباید به دنبال رفع موانع رشد و شکوفایی استعدادهای بخش ورزشی همدان باشیم.
فرماندار همدان با اشاره به وجود زمینه های فراوان برای ارتقای سطح ورزش و ظرفیت‍های موجود در رشته های مختلف ورزشی خواستار توجه جدی مسوولان استان و شهرستان به پرورش مطلوب این ظرفیت ها در سطح شهرستان همدان شد.
تعالی با بیان اینکه جوانان ورزشکار جزء سرمایه های کشور محسوب می شوند تصریح کرد: ورزش در سالم سازی محیط و افراد جامعه نقش به‌سزایی دارد لذا می طلبد با دقت و نگاه ویژه ای به مقوله ورزش توجه و برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم در این راستا صورت پذیرد.
در پایان این دیدار طرفین بر تسریح در ساخت پروژه های ورزشی همدان تاکید کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه