اخبار داغ

افتتاحیه المپیاد :

المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای یکی از ظرفیتهای بسیار مهم در رشد و تربیت دانش آموزان است/ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 16 رشته در خاش

المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای یکی از ظرفیتهای بسیار مهم در رشد و تربیت دانش آموزان است/ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 16 رشته در خاش
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای یکی از ظرفیتهای بسیار مهم در رشد و تربیت دانش آموزان است و لذا باید خانواده ها و مربیان به این المپیادها توجه ویژه ای داشته باشند.
[

,

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، محمد کیخا در مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای شهرستان خاش که در سالن ورزشی شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نهادینه کردن آمادگی جسمانی در میان دانش‌آموزان، زمینه‌سازی جهت پیشرفت و توسعه فرهنگ ورزش و گسترش برنامه‌ها و فضاهای ورزشی مدارس از مهمترین اهداف این المپیادهاست.

, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, ، , محمد کیخا در مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای شهرستان خاش که در سالن ورزشی شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نهادینه کردن آمادگی جسمانی در میان دانش‌آموزان، زمینه‌سازی جهت پیشرفت و توسعه فرهنگ ورزش و گسترش برنامه‌ها و فضاهای ورزشی مدارس از مهمترین اهداف این المپیادهاست.,


وی با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در این طرح باید همه دانش آموزان در مسابقات درون مدرسه ای شرکت کنند.

کیخا افزود: طرح المپیاد درون مدرسه ای به ‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زندگی امروز یک زندگی ماشینی است و لذا سلامت دانش آموزان در عصر و زمان کنونی در معرض تهدید است زیرا ما کاهش محسوس تحرکات بدنی و نیز سیستم بد تغذیه را در جامعه شاهد هستیم که این دو عامل دست به دست هم داده تا سلامت دانش آموزان و کودکان ما تهدید شود.
 

,
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: المپیاد درون مدرسه ای با ورزش ها و مسابقات ورزشی شروع می شود و با این کار فرهنگ صحیح خوب زیستن در میان نوجوانان ترویج پیدا می کند.

وی تاکید کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در چهارمین سال پیاپی و با هدف تقویت روحیه خود باوری در دانش آموزان، ایجاد شور و نشاط در مدارس، مشارکت بیشتر اولیا در امور مدرسه و تکمیل فعالیت های درس تربیت بدنی اجرا می شود و در این خصوص نقش مربیان تربیت بدنی بسیار مهم و پر اهمیت است.

* برگزاری رقابت های المپیاد درون مدرسه ای خاش در 16 رشته ورزشی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز در ادامه این مراسم، با بیان اینکه درس تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی در مدارس این شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: اجرای حیات پویا و نیز برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از جمله برنامه های این حوزه است.

قاسم کوچکزایی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌های المپیاد ورزشی، دانش‌آموزان دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی در 16 رشته ورزشی از ورزش‌های توپی و غیرتوپی از قبیل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، کاراته، کشتی و غیره  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت پس از طی مراحل مختلف، قهرمانان هرمرحله به دور بعدی مسابقات راه خواهند یافت.
 
,
,
,
,
, * برگزاری رقابت های المپیاد درون مدرسه ای خاش در 16 رشته ورزشی, * برگزاری رقابت های المپیاد درون مدرسه ای خاش در 16 رشته ورزشی,
,
,
,
,

 
, ,
,
 وی گفت: با توجه به اینکه تمام مراحل اجرایی از ابتدا تا انتهای این مسابقات با مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، برگزاری این المپیاد فرصت مناسبی برای مشارکت دانش‌آموزان و تقویت اعتماد به نفس آنها است.

کوچکزایی تصریح کرد: قهرمانان هر مرحله با راهیابی به مرحله بعد از مدرسه تا استان و حتی تا رقابت‌های کشوری پیش خواهند رفت.

گفتنی است؛ در این مراسم ورزشی دانش آموزان با شور و نشاط خاصی از برگزاری این المپیاد استقبال کرده و هیجانات روحی خویش را به تصویر کشیدند.
 
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,
در این مراسم مشعل المپیاد درون مدرسه ای توسط یکی از دانش آموزان روشن و در ادامه نیز برنامه های متنوعی توسط دانش آموزان اجرا شد .

انتهای پیام/
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه