اخبار داغ

با محوریت حضور مقام معظم رهبری در نقاط زلزله زده برگزار می‌شود؛

جشنواره ملی عکاسی با موضوع وقوع زلزله ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه

جشنواره ملی عکاسی با موضوع وقوع زلزله ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه
حوزه هنری انقلاب اسلامی جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه و با محوریت حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده را برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، فخرالدین دوست محمد، مسئول خانه عکاسان کرمانشاه حوزه هنری انقلاب اسلامی از برگزاری جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله استان کرمانشاه  و با محوریت حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده توسط حوزه هنری استان کرمانشاه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با اشاره به اهمیت هنر عکاسی در انعکاس و ثبت وقایع روز جامعه و همچنین جلوه های ایثار و نوع دوستی گفت: کلیه عکاسان و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با موضوع زلزله کرمانشاه با محوریت حضور مقام معظم رهبری در این مناطق  و در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه به آدرس دبیرخانه ای جشنواره ارسال کنند.

,

این مسئول در خصوص محورهای این جشنواره تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی، آسیب پذیری اقشار مختلف جامعه، اهمیت کمک های مردمی، ضرورت شناخت افکار عمومی در برابر این گونه حوادث، الگوسازی و ارائه کسب زندگی در یاری رساندن به هم نوعان و نقش امداد رسانی به موقع، محورهای  این جشنواره است.

,

مسئول خانه عکاسان کرمانشاه حوزه هنری انقلاب اسلامی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان امسال عنوان کرد و  گفت: طبق نظر هیئت داوارن به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

,

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه به شماره تلگرام ۰۹۲۱۰۹۴۴۱۶۲ و یا به آدرس دبیرخانه به نشانی پستی: کرمانشاه- ابتدای خیابان خیام- پلاک ۴۳ - دبیرخانه مسابقه ملی ۷.۳  ریشتر ارسال کنند.

,

دوست محمد در پایان گفت:  آثار برگزیده در قالب نمایشگاه های گروهی در وب سایت حوزه هنری به صورت مجازی به نمایش در می‌آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه