اخبار داغ

رئیس اداره ارشاد بانه:

73 اثر در یازدهمین جشنواره کشوری داستان بانه قرائت می شود

73 اثر در یازدهمین جشنواره کشوری داستان بانه قرائت می شود
رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه با بیان اینکه 1068 اثر به این جشنواره ارسال شده است گفت: در نهایت 73 اثر با رای هیئات داوران قرائت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، حمیدرضا خوشبخت رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه و قائم مقام دبیر یازدهمین جشنواره سراسری داستان بانه؛ صبح امروز در افتتاح یازدهمین جشنواره کشوری داستان بانه که با حضور امام جمعه، فرماندار بانه و ادیبان و داستان نویسان کشور در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد، گفت: این جشنواره بعد از پنج سال وقفه امروز برای یازدهمین بار در بانه اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از سال 94 انجام شده است افزود:  در طول دو سال گذشته  1068 اثر به دو زبان فارسی و کردی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

,

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه خاطرنشان کرد: از بین این تعداد آثار، در نهایت 73 اثر در حوزه داستان، ادبیات کودک و مقاله با رای و نظر هیئات داوران برای قرائت و خوانش در جشنواره انتخاب شده است.

30خوشبخت تصریح کرد:30 اثر به زبان فارسی، 30 اثر به زبان کُردی، پنج مقاله و هشت اثر در زمینه کودک و نوجوان در جشنواره قرائت می شود که در نهایت داوران جشنواره آثار برتر را براساس امتیاز بندی انتخاب می کنند.

,
,
,

وی برگزاری این جشنواره را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: شهرستان بانه با برگزاری یازده دوره جشنواره سراسری داستان می تواند قطب داستان کشور شود و از همین رو دبیرخانه دائمی این جشنواره در بانه افتتاح خواهد شد.

,

وی افزود: در آخرین روز از برگزاری جشنواره و طی آیینی دبیرخانه دائمی جشنواره کشوری داستان در بانه افتتاح خواهد شد.

,

خوشبخت، قائم مقام دبیر یازدهمین جشنواره سراسری داستان بانه گفت: این جشنواره با محوریت داستان در طول سه روز در شهرستان بانه با حضور داستان نویسان و ادیبان مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

,


گفتنی است که در حاشیه آغاز یازدهمین جشنواره داستان بانه با حضور مسئولان محلی از نامگذاری خیابانی به نام چیروک رونمایی شد و نمایشگاه آثار هنرمندان بانه ای شامل هنرهای تجسمی، عکس، خوشنویسی و طراحی نیز گشایش یافت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه