اخبار داغ

ارجاعی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

تشکیل گروه طلایه داران معروف در گناباد ضرورت دارد

تشکیل گروه طلایه داران معروف در گناباد ضرورت دارد
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و آموزش برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گفت: تشکیل گروه طلایه داران معروف در شهرستان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، عبدالله ارجاعی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان گناباد گفت: ترویج بهینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این استان نیازمند تغییر نگرش است و باید از ظرفیت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برای اجرای این فریضه بهره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و آموزش برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر افزود: تشکیل گروه طلایه داران معروف در شهرستان ضروری است.

,

 

,

ارجاعی اظهار کرد: این گروهها باید در هر شهرستان 10 منکر مهم منطقه خود را شناسایی و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت آمران به معروف و ناهیان از منکر برای کاهش تبعات آنها بکوشند.

,


وی افزود: از دست اندرکاران ستادهای تابعه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستانهای استان خواستاریم با اجرای دقیق قانون حمایت از فعالان انجام این فریضه، از مدیران دستگاههای اجرایی برای پیگیری تا حذف منکر در هر اداره و سازمان پشتیبانی کنند.

,
,


ارجاعی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به جذب حداکثری گفت: باید بستر مناسب برای نقادی سازنده دانشجویان فراهم شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه