اخبار داغ

امام جمعه قرچک:

مشکلات قرچک زیاد است

مشکلات قرچک زیاد است
امام جمعه قرچک گفت: : مشکلات در این شهرستان زیاد است ما آسیب ها را می دانیم ولی کاری نمی کنیم ما جوانان نخبه و کار بلد زیاد داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین؛ کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان قرچک با حضور استاندار ومعاون و مسئولان قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: در شهرک صنعتی قرچک تعداد واحد ۱۵ تا درحال ساخت ۵۵۰ است احداث بیست وات با روشنای کامل را در شهرک صنعتی را داریم.

,

وی گفت: بیمارستان شهید ستاری ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته و با تجهیزات کامل به زودی افتتاح می شود و ۲۱۰ درصد پیشرفت شبکه بهداشت و درمان را داشتیم.

,

مرسل‌پور با اشاره به پیشرفت روستاها بیان کرد: احداث ساختمان چند منظوره زمین چمن مصنوعی و سالن های ورزشی و مدرسه و غیره در داشتیم.

,

وی افزود: آب سد ماملو با وصل به آب قرچک کیفیت آب در قرچک بهتر شده است.

,

فرماندار شهرستان قرچک تاکید کرد: قرچک دارای ۳ دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی است و نیز تعداد کل دانش آموزان قرچک ۵۰ هزار و ۵۴۰ نفر است، که ۵۱ درصد پسران و ۴۹ درصد را دختران تشکیل می دهند، قرچک ۹ نخبه ورزشی و قهرمانان بین المللی و ملی هستند، ۷ حزب فعال کشور در قرچک نمایندگی دارند.

,

فرماندار قرچک تصریح کرد: مسائلی که در این جلسه عنوان می شود توجه ویژه شود و مسئولان حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.

,

, ,

حجت السلام و المسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه بیان کرد: با وجود جوانان گرای دارای کمبود ها هست و مهاجرت های که صورت گرفته است دچار معضلات اجتماعی زیادی روبرو است.

,

وی گفت: مشکلات در این شهرستان زیاد است ما آسیب ها را می دانیم ولی کاری نمی کنیم ما جوانان نخبه و کار بلد زیاد داریم.

,

اسماعیلی افزود: این شهرستان قرچک با تمام عقب ماندگی داری مردم خوب و مسئولان دلسوز را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه