اخبار داغ

به عمل کار بر آید

اثبات ما "می توانیم" جوان 30 ساله زنجانی در عرصه اقتصاد مقاومتی/دست هایی توانایی که برای 67 خانواده نان می دهند

اثبات ما "می توانیم" جوان 30 ساله زنجانی در عرصه اقتصاد مقاومتی/دست هایی توانایی که برای 67 خانواده نان می دهند
کارآفرین 30 ساله زنجانی با بسته بندی سبزیجات زمینه اشتغال 67 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهروز مرصعی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه 30 سال سن دارم و از سال 94 کارخانه بسته بندی سبزیجات را در زنجان راه اندازی کرده ام، اظهار کرد: برای راه اندازی کارخانه بسته بندی سبزیجات 800 میلیون ریال هزینه اولیه را داشته ام و برای تکمیل فعالیت خود 300 میلیون ریال وام قرض الحسنه از بسیج سازندگی دریافت کرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

, ,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 67 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کارخانه بسته بندی سبزیجات مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد:23 نفر مستقیم و 44 غیر مستقیم در حال فعالیت هستند که از این 23 نفر هشت نفر در شرکت حضور دارند و 15 نفر در منزل مشغول به فعالیت هستند.

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان قسمتی از فعالیت کارخانه بسته بندی سبزیجات مربوط به کار در منزل داشت، عنوان داشت: مواد اولیه مربوطه به صورت مستقیم به منازل پخش می شود و توسط 15 نفر از این نیروها سبزیجات پاک شده را به کارخانه عودت داده می شود.

,

, ,

مرصعی با اشاره به اینکه فاز دوم فعالیت خود را با خشک کردن سبزیجات، میوه ها ، بسته بندی و خشک کردن گیاهان دارویی آغاز خواهم کرد، تصریح کرد: با راه اندازی فاز دوم نزدیک به هشت نفر نیز در این کارخانه مشغول به فعالیت خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه من نیز به سهم خود توانستم به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانم و در استان نیز موفق باشم، افزود: محصولات تولیدی خود را به فروشگاههای بزرگ،شرکتها،تالارها،بیمارستانها و رستورانها ارائه می کنیم.

,

, ,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه توانسته ام کل استان در پوشش دهیم و محصولات تولیدی خود را به استانها همجوار مثل همدان،قزوین و تهران صادر کنم، ادامه داد: هدف اصلی ایجاد اشتغال در استان و حذف چندین بیکار از فرهنگ لغت است و امیدوارم به این هدف برسم.

,

مرصعی اضافه کرد: چشم انداز پنج ساله کارخانه بسته بندی سبزیجات، صادرات محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای همسایه و بالا نگه داشتن پرچم ایران اسلامی در کشور های همسایه است.

,

, ,

وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان زنجان برای شست و شو و ضد عفونی کردن سبزیجات از ازون استفاده کرده ام، خاطرنشان ساخت: ضد عفونی با اوزون آلاینده زیست محیطی نداشته و باعث شادابی سبزیجات شده و عمر نگهداری سبزیجات را افزایش می دهد.

,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه