اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اسکورت 4200 شناور در خلیج عدن توسط 50 ناوگروه ایرانی/استفاده از توان داخلی افتخار صنعت دفاعی دریایی است

اسکورت 4200 شناور در خلیج عدن توسط 50 ناوگروه ایرانی/استفاده از توان داخلی افتخار صنعت دفاعی دریایی است
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امروز تمام تجهیزات دفاعی کشور به دست جوانان ایرانی تولید می شود گفت: امروز از کوچکترین قطعه تا بالاترین فناوری حوزه دفاعی دریایی بدون استثناء به دست جوانان همین مملکت تولید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کیش پرس،امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه  نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در توسعه زیرساخت های صنایع دریایی و ساخت تجهیزات حرکت های خوبی را شروع کرده ایم اظهار کرد: امروز در حوزه دفاعی دریایی تمام تجهیزات بدون استثناء از کوچکترین قطعه تا بالاترین فناوری با وجود تمامی فشارهای همه جانبه که بر کشور وارد شد با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه ها و جوانان این مملکت تولید شده و این افتخار بزرگی است که به خاطر آن خدا را شکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با بیان اینکه برای برگزاری نمایشگاه در یک منطقه نیاز به زیرساخت هایی است که در کیش این ظرفیت نسبت به سایر شهرهای کشور فراهم تر بوده است افزود: در دنیا از هر نمایشگاه استفاده های چند بعدی می شود که یکی از آن ها آزادی تردد برای نمایش توانمندی هاست که این تردد آزاد و زیرساخت های مناسب آن در کیش فراهم تر بوده است.

,

خانزادی با اشاره به پیشنهاد برگزاری نمایشگاه در سواحل مکران تاکید کرد:  چابهار آماده برگزاری نمایشگاه است و امیدواریم نمایشگاه از کیش جابجا شود تا کیش بیشتر جنبه توریستی داشته باشد.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کیش پرس مبنی بر توان نظامی دریایی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت دریایی به ویژه در حوزه خلیج فارس اظهار کرد: امنیت دریایی ایران در مناطق تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بدون استثناء به طور کامل و شبانه روزی برقرار است.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت مناطق دریایی همجوار به سایر کشورها نیز کمک می کند تا منطقه ای امن در دریای آزاد و کشورهای همجوار داشته باشیم و در این راه توفیق های خوبی نیز داشته ایم.

,

وی با اشاره به اینکه مناطق دریایی در دریاهای آزاد طی سال های گذشته درگیر موضوع دزدی دریایی بوده تاکید کرد: تاکنون بالغ بر 50 ناوگروه به منطقه عدن اعزام و از  4200 فروند شناور برای گذر امن از منطقه حفاظت شده است.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور بیش از 100 شرکت داخلی به مدت 3 روز در جزیره کیش در حال برگزاری است .

,
,


در این نمایشگاه 60 شرکت خارجی همچون هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، فنلاند، آلمان، فرانسه، امارات، هند، مالزی، یونان، دانمارک، کره جنوبی فناوریهای نوین دریایی و دریانوردی کشور خود و مرتبط با موضوع نمایشگاه را در معرض دید عموم قرار داده اند.

,
,


سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.

,
,


جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه