اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبرداد:

تخصیص ۴۵۰میلیون تومان برای مرمت محور پلدشت به سد ارس

تخصیص ۴۵۰میلیون تومان برای مرمت محور پلدشت به سد ارس
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان جهت مرمت و لکه گیری محور پلدشت به سد ارس اختصاص یافته است و در مرحله واگذاری به پیمانکار است که بعد از فصل سرما عملیات آن آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرازسسی، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی پلدشت گفت: پایانه مرزی پلدشت یکی از تکمیل ترین پایانه های سطح کشور است که جهت ساخت و تجهیز آن اعتباری بالغ بر بالای ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

وی تصریح کرد: طی ۸ ماهه سالجاری ۹۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت تردد داشته و ۲۱ هزار دستگاه کامیون خارج شده است.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص راه های مواصلاتی پلدشت افزود: اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان جهت مرمت و لکه گیری محور پلدشت به سد ارس اختصاص یافته است و در مرحله واگذاری به پیمانکار است که بعد از فصل سرما عملیات آن آغاز می شود.

,

 

,

علی اکبری گفت: علاوه بر طرح مذکور ۱۷ کیلومتر از جاده مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان نیز روکش آسفالت می شود.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی جهت اجاره و تعمیر دستگاه های برفروب خبر داد و افزود: در صورت نیاز دستگاه های مربوطه اجاره و در اختیار راهدارخانه شهرستان قرار می گیرد.

,

 

,

اکبر عبدالله نژاد با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف گفت: دستگاه های موجود در راهدارخانه پلدشت با وجود ۵۲۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی در این شهرستان کفاف برف روبی و آزاد سازی محورهای مواصلاتی را در جریان بارش برف ندارد و لازم است راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

,

 

,

فرماندار پلدشت در ادامه ایزوله کردن مسیر ۸۰۰ متری ساختمان پایانه مرزی تا نقطه صفر مرزی ، ترمیم و بازسازی و لکه گیری محور مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان را خواستار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه