اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خبر داد

موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل مازندران

موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل استان مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدتقی انزان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل استان مازندران در محدوده شهرستان نوشهر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلس و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر شد و بدون هماهنگی این سازمان، غیرقابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی می‌باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در پایان با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل اذعان کرد: به‌منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت‌وسازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور نسبت به دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از این سازمان اقدام کنند.
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه