اخبار داغ

زلزله‌ی 6.1 ریشتری،جان یک خانواده‌ی زرندی را نجات داد

زلزله‌ی 6.1 ریشتری،جان یک خانواده‌ی زرندی را نجات داد
هر وقت صحبت از زلزله پیش می آید تنها چیزی که به ذهن ما خطور می کند وحشت و فرار و آوار و مرگ غم انگیز است. اما این بار زلزله روی دیگری از خود را در زرند به ما نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زرند، مقارن زلزله 6.1 ریشتری ساعت 1:13 دقیقه بامداد 22 آذر 96 پدر و مادر کوثر و پرنیا قاسمی هنگامی که خواستند با عجله آنها را به سمت بیرون از ساختمان هدایت کنند ، متوجه موضوع عجیبی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زرند,

پدر می گوید حس کردم آنها بیحال هستند و دست و پایشان قفل شده و برای حرکت به سمت بیرون توان ندارند. به سختی آنها را به فضای باز آوردیم و آنها را به بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند رساندیم.

,

کادر درمان به سرعت وضعیت آنها را بررسی نموده و تشخیص دادند که به علت گازگرفتگی و مسمومیت با گاز CO این بلا به سر آنها آمده و خوشبختانه زلزله ما را قبل از بیهوشی و مرگ حتمی بیدار کرده و جان ما را نجات داده بود.

,

پدر که هنوز در بهت ناشی از این حادثه بسر می برد می گوید جان خود و اعضای خانواده ام را مدیون زلزله میدانم و به این باور رسیدم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست.

,

شایان ذکر است به گفته اعضای این خانواده وسیله گرمایشی اتاق آنها بخاری بوده که علت دقیق نشت گاز CO آن باید توسط کارشناسان اعلام گردد.

,

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام علی(ع) زرند حال عمومی این خانواده 4 نفری که شب سخت و عجیبی را گذرانده اند مساعد است و فرزندان جهت ادامه درمان به بخش اطفال منتقل شده و به زودی ترخیص خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه