اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اداره کل میراث مانع ساخت مجتمع فرهنگی رامسر است

اداره کل میراث مانع ساخت مجتمع فرهنگی رامسر است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: زمینی را شهرداری در اختیار مجموعه ارشاد قرار داد که مجتمع فرهنگی در آن احداث شود اما زمین مورد نظر نیز در باغی قرار دارد که باغ ملی است و میراث فرهنگی مانع از اجرای این طرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامسرنوین، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست با خبرنگاران رامسر با اشاره به اینکه ۱۶ سال طول کشید تا ساختمانی به عنوان مجتمع فرهنگی و هنری در رامسر ساخته شود و باید تحویل اداره ارشاد شهرستان می شد، افزود: متاسفانه مسئولان وقت در رامسر و در استان تصمیم گرفتند آن ساختمان را به نیروی انتظامی واگذار کنند که تا به امروز نیز انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامسرنوین,

وی عنوان کرد: شهرداری تعهد کرد زمینی جهت ساخت مجتمع فرهنگی در اختیار اداره کل ارشاد قرار دهد و در زمینی که شهرداری در اختیار مجموعه ارشاد قرار داد احداث مجتمع فرهنگی آغاز شده است اما زمین مورد نظر نیز در باغی قرار دارد که باغ ملی است و میراث فرهنگی مانع از اجرای این طرح شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: به دستور استاندار وقت کار احداث مجتمع فرهنگی رامسر بنا به قرار داشتن در طرح میراث متوقف و پرونده شکایت میراث از ارشاد در استان مازندران مطرح شد، تا کنون سه بار به معاونت حقوقی ریاست جمهوری جهت حل مناقشه رجوع کرده ایم و تا کنون به جمع بندی حاصل نشده است.

جاودانی گفت: تلاش بر این است که ادامه ساخت این ساختمان صورت گیرد و اگر میراث مدعی است می تواند یک ساختمان خریداری کند و به عنوان مجتمع فرهنگی در اختیار هنرمندان قرار دهد و این ساختمان را تحویل بگیرد یا هزینه ساخت اداره کل را پرداخت کند تا در مکان دیگری این بنا را احداث کنیم.

وی در پایان گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مجتمع فرهنگی رامسر بودجه مصوب شده و در صورت تخصیص آن ساخت را ادامه خواهیم داد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه