اخبار داغ

پای درد دل رییس هیئت ورزش روستایی اردل؛

ورزش در شهرستان ما بی ارزش است!/ ورزشکاران، در انتظار تحقق وعده های نماینده مجلس!

ورزش در شهرستان ما بی ارزش است!/ ورزشکاران، در انتظار تحقق وعده های نماینده مجلس!
نماینده مردم شهرستان های اردل ،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی مدتی است که با وعده های سرخرمنیش ورزش شهرستان اردل را سردرگم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، بسیاری از مسئولان، همواره از ورزش به عنوان عامل، سالم‌سازی اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یاد می‌کنند ولی در عمل، حمایتی از جانب آن‌ها دیده نمی‌شود، بنابراین با شعار و آمار دهی نمی‌توان راه به جایی برد و باید این حمایت‌ها در عمل نمود پیدا کند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
, ,

علی طاهری رئیس هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه  اظهار داشت: ورزش بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی و تامین سلامت جامعه است که برای نهادینه کردن آن در جامعه  نیازمند تلاش مسئولین است نه اینکه مسئولین با شعار های توخالی بخواهند ورزش را در جامعه نهادینه کنند.
 
طاهری ضمن گلایه از دکتر علی کاظمی نماینده مردم  شهرستان  های اردل ،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده های سرخرمنیش به هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل گفت: 4 ماه پیش دکتر کاظمی در جمع ورزش کاران بازی های بومی محلی شهرستان اردل  برای خریداری برخی وسایل ورزشی برای این هیئت ورزشی قول تخصیص اعتباری به مبلغ 5 میلیون تومان را داد که این قول به وعده های توخالی آنها اضافه شد و باعث گلایه مندی جامعه ورزشکاران شده است.

, هفت چشمه,
,
,
 
, ,

وی اظهار کرد:چند باری با مسئول دفتر ایشان تماس برقرار کردم و حتی حضوری با او ملاقات داشتم که فقط وعده این هفته و آن هفته میداد و اکنون این سوال را باید از نماینده مردم  شهرستان  های اردل ،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی پرسید؟آقای کاظمی تا کی وعده های دروغ!.. شما که همیشه دم از وعده های راستین می زنید اکنون چرا این روزها با وعدهای توخالی خود ورزشکاران را سردرگم  می کنید!.. نکند به این زودی به فکرشعارهای انتخاباتی افتادید!

رئیس هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل گفت: اعتبارات تمامی هیئت های ورزشی بازی های بومی محلی استان واریز شد و تنها هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل چشم انتظار این اعتبار ناچیز است .

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه