اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

کاهش شدید بودجه خراسان جنوبی در سال 97/برای افزایش بودجه چانه زنی خواهیم کرد

کاهش شدید بودجه خراسان جنوبی در سال 97/برای افزایش بودجه چانه زنی خواهیم کرد
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات تملک دارایی خراسان جنوبی در سال 97، نسبت به بودجه ابلاغ شده توسط کمیسیون تلفیق و بودجه، سال گذشته کاهش شدید و بسیاری داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان؛ حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، در 19 آذرماه لایحه بودجه سال 97 را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی درخصوص بودجه سال 97 خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: اعتبارات تملک دارایی خراسان جنوبی در سال 97، نسبت به بودجه ابلاغ شده توسط کمیسیون تلفیق و بودجه، سال گذشته کاهش شدید و بسیاری داشته است.
, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به اینکه امسال دولت برنامه بودجه را بر اساس مدل جدیدی ارائه کرده و معتقد است که مبالغ بودجه ای، صد درصد عملیاتی و تخصیصی خواهد بود افزود: اگر این اتفاق ایجاد شود که این مبالغ واقعا عملیاتی و تخصیص باشد، باز هم خوب است، را که معموله قانون بودجه در سال های گذشته 50 درصد تخصیص پیدا کرده است.
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین قرار است در بودجه سال 97، بودجه آموزش و پرورش و بنیاد شهید هم استانی شود که این اقدام مناسبی نیست چرا که هزینه های جاری در استان زیاد و عریض و طویل می شود.
,
 
,
افضلی با بیان اینکه بودجه سال گذشته به صورت خام به مجلس داده شد که تغییراتی دادیم گفت: برای بودجه 97 هم انتظار داریم که سازمان مدیریت و گروه های کارشناسی استان، مجمع نمایندگان استان را کمک کنند تا بتوانیم بودجه استان را در کمیسیون تلفیق و بودجه بهتر هدایت کنیم تا حقی از استان تضییع نشود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کاهش اعتبارات تملک و دارایی کشوری است و دلیل آن هم این عنوان شده که بودجه 97 عملیاتی خواهد بود اظهارکرد: امیدواریم با رایزنی ها در مجلس و کمیسیون تلفیق مدل درست تری بر مبنای واقعیات بودجه ای کشور تصویب کنیم.
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: غالب بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس جلو خواهد رفت و مجمع نمایندگان استان هم در این خصوص چانه زنی های خود را انجام خواهد داد، بخصوص که خراسان جنوبی در ردیف 8 استان محروم و کم برخوردارتر کشور قرار گرفته است.
,
 
,
افضلی تصریح کرد: کاهش میزان بودجه سال 97 سراسری و کشوری بوده  و باید نسبت به جمعیت استان انتظار بودجه داشته باشیم.
,
 
,
وی افزود: قرار است بودجه سال 97 عملیاتی و بصورت بازه های زمانی سه ماهه اختصاص پیدا کند، یعنی اگر دستگاهی در سه ماهه اول عملکرد مناسبی داشته باشد، اعتبارات در سه ماهه دوم هم تخصیص پیدا خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه