اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

ورزشکاران همدانی یک ماه اخیر درخشش خوبی در مسابقات آسیایی داشته اند

ورزشکاران همدانی یک ماه اخیر درخشش خوبی در مسابقات آسیایی داشته اند
رسول منعم گفت: خوشبختانه در یک ماه اخیر ورزشکارانی همدانی در مسابقات آسیایی و بین المللی خوش درخشیدند و شیما صفایی با درخشش خود در مسابقات پرتغال نابغه پینگ پنگ لقب گرفت و مختاری نیز برای نخستین بار قهرمانی مسابقات آسیایی کونگ فو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز در مراسم استقبال از خسرو مختاری قهرمان مسابقات آسیایی کونگ فو توآی گفت: خوشبختانه در یک ماه اخیر ورزشکارانی چون شیما صفایی و خسرو مختاری خوش درخشیدند و شیما صفایی با درخشش خود در مسابقات پرتغال نابغه پینگ پنگ لقب گرفت و مختاری نیز برای نخستین بار قهرمانی مسابقات آسیایی کونگ فو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

وی در ادامه به درخشش ورزشکاران نابینا و کم بینا استان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان و نوجوانان در حالی به میزبانی ابوظبی امارات برگزار شد که دونده های همدانی موفق به کسب 2 نشان طلا، سه نقره و یک برنز شده اند.
رسول منعم در ادامه از درخشش 74 ورزشکار همدانی در مسابقات بین المللی خبر داد و اظهار کرد: این ورزشکاران در 20 عنوان رشته ورزشی مقام های مختلفی کسب کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در مسابقات کشوری هم 550 ورزشکار همدانی بودند که در ورزش های انفرادی برای استان افتخارآفرین شدند و همچنین تصاحب 50 مقام ورزشی در 50 عنوان رشته تیمی هم بخشی دیگر از درخشش همدانی ها در مسابقات ملی بوده است.
منعم گفت: یکی از برنامه های اداره کل حمایت از قهرمانان و ورزشکاران مستعد می باشد و در همین راستا کمیته حمایت از مستعدین حضور در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا و المپیک 2020 توکیو در اداره کل تشکیل شده و از ورزشکاران مستعد حمایت می شود.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر امور قهرمانان بوده ولی این اداره به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز و انتظارات قهرمانان ورزشی باشد.
وی گفت: تلاش داریم تا در حد توان به قهرمانان و ملی پوشان خود کمک کنیم تا بخشی از دغدغه های آنان در خصوص مسایل مالی کاهش پیدا کند اما با توجه به مشکلات مالی ورزش کشور دست ما برای حمایت های همه جانبه خالی است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه