اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف و ضبط بیش از 6 هزار بطری سموم کشاورزی در زنجان

کشف و ضبط بیش از 6 هزار بطری سموم کشاورزی در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیش از شش هزاز بطری سموم کشاورزی در زنجان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه برخورد با  قاچاق کالا و قاچاقچیان در راس کار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان قرار دارد، اظهار داشت: در برخورد با قاچاق کالا هیچ گونه اغماضی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه 2 هزارو 860 مورد حکم جزای نقدی در هشت ماهه سالجاری استان صادر شده است، افزود:میزان محکومت در بخش قاچاق کالا بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط بیش از شش هزار بطری سموم کشاورزی در استان زنجان خبر دادو گفت: پس از انجام تحقیقات لازم توسط شعب اداره کل مشخص شد یک موسسه حمل و نقل معتبر اقدام به حمل این محموله کرده است.

,

ممیزی با بیان اینکه پس از انجام بررسی های لازم قاچاق بودم محموله محرز شده است، تصریح کرد: طبق حکم صادره عامل قاچاق پرداخت 330 میلیون ریال جریمه نقدی به حق صندوق دولت محکوم شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مدیر عامل موسسه حمل و نقل متخلف با حکم شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان به مدت شش ماه از اشتغال محروم شده است، اضافه کرد: در حکم شرکت های حمل و نقل که اقدام به حمل کالای قاچاق می کنند هیچ گونه اچحافی به عمل نیامده و به طور قاطع با آنها برخورد می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه