اخبار داغ

باشروع موج سرما ؛

کمبود جایگاهای توزیع نفت در منوجان صف های طولانی را رقم زد/تصاویر

کمبود جایگاهای توزیع نفت در منوجان صف های طولانی را رقم زد/تصاویر
باشروع موج جدید سرما در کشور و بخصوص درجنوب کرمان وشروع فصل سرما و موج سردی که چند روز گذشته مهمان مردم شده شاهد صف های طولانی مردم شهرستان منوجان برای دریافت نفت هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان صبح زود وقتی که هنوز خورشید طلوع نکرده شاهدصف های طولانی برای گرفتن نفت در ماهکنگان منوجان هستیم وقتی علت را جویا شدیم فعال نبودن دیگر جایگاه های نفت منوجان را بیان کردند که مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوحود آورده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان , صبح منوجان ,

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با توجه به سرما  ونبود گاز رسانی  در این شهرستان ، شهروندان برای گرم کردن خانه ها  احتیاج به نفت دارند که متاسفانه به علت کمبود جایگاه های نفت این صف های طولانی که از دورترین روستاهای منوجان هم آماده اند را رقم زده است.

,

زارعی گفت:باشروع موج جدید سرما در کشور و بخصوص درجنوب کرمان وشروع فصل سرما  و موج  سردی که چند روز گذشته مهمان مردم شده  شاهد صف های طولانی مردم شهرستان منوجان برای دریافت نفت هستیم یکی از علت های طولانی بودن این صف ها کمبود و فعال نبودن جایگاههای توزیع نفت در این شهرستان است .

,

, ,


یکی دیگر از شهروندان در ادامه افزود:اگر دیگر جایگاه های نفت فعال باشند دیگر شاهد این صف های طولانی و تلف شدن وقت را نخواهیم داشت.

,
,

در نتیجه انتظار داریم مسئولین جایگاه های غیر فعال نفت در شهرستان را فعال کنند تا دیگر شاهد صف های طولانی نفت در این سرما نباشیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه