اخبار داغ

فرماندار باخرز:

با مدیرانی که از خودروهای اداری استفاده شخصی می‌کنند برخورد خواهد شد

با مدیرانی که از خودروهای اداری استفاده شخصی می‌کنند برخورد خواهد شد
فرماندار شهرستان باخرز گفت: با مدیرانی که از خودروهای دولتی و اداری برای انجام کارهای شخصی خود استفاده میکنند برخورد قانونی صورت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سلام باخرز، جواد حسن زاده فرماندار شهرستان باخرز در جلسه با مدیران دستگاه‌های اداری این شهرستان که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به الزامی بودن حضور مسئولین در شهرستان گفت: متاسفانه برخی از مدیران شهرستان باخرز در این شهرستان سکونت ندارند که باید نسبت به استقرار خود در این شهرستان به صورت تمام وقت اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز, سلام باخرز,
وی افزود: همه مدیران در هنگام خروج از شهرستان که به صورت مرخصی و یا مأموریت باید با فرمانداری هماهنگ کنند و نسبت به معرفی جانشین خود اقدام کنند تا در غیاب آنها مشکلی در شهرستان به وجود نیاید.
,
 
,
حسن‌زاده با انتقاد از عملکرد برخی مدیران در خصوص استفاده از خودروهای اداری برای انجام امور شخصی اظهار داشت: رفت و آمد مدیران دستگاه‌ها به شهرستانهای مجاور برای انجام امور شخصی با خودروی دولتی ممنوع است و از نیروی انتظامی می‌خواهیم در این زمینه ورود پیدا کرده و در صورت مشاهده اینگونه تخلفات اعمال قانون لازم صورت گیرد.
,
 
,
فرماندار باخرز در پایان از دستگاه‌های اداری خواست بدهی خود را به دستگاه‌های خدمات رسان پرداخت کرده و مدیران این دستگاه ها پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه