اخبار داغ

فرماندار ویژه ی جهرم خبر داد؛

رویداد آموزشی " استارت آپ ویکند "در جهرم برگزار می شود

رویداد آموزشی " استارت آپ ویکند "در جهرم برگزار می شود
معاون استاندار فارس گفت: در راستای ترویج و توسعه کار آفرینی نوین، برای اولین بار در شهرستان جهرم، رویدادی تحت عنوان startup weekend یا (اردوی کار آفرینی آخر هفته) در اسفند ماه امسال برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم  علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرم صبح امروز در جلسه هماهنگی رویداد استارت اپ ویکند که با حضور رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی، تحقیقاتی و فناوری، شهردار و تنی چند از مسئولان مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: این چنین اردوهایی باعث ایجاد تحولی عظیم در تولید کسب و کار های جدید از طریق پالایش ایده های ذهنی و فکری جوانان شده و قدرت ایده پردازی و اعتماد به نفس جوانان را افزایش می دهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم ,

وی افزود: اشتغال و کار آفرینی از اهداف نهایی برگزاری این رویداد است که این امر با حمایت و همکاری فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

,

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به نوپا بودن این حوزه ادامه داد: با توجه به وجود دانشگاه ها و مراکز علمی متعدد و پتانسیل های موجود شهرستان، جوانان جهرمی می توانند ایده های خود را در این رویداد به چالش بکشانند و با بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران و جذب آنها، ایده خود را عملیاتی کنند.

,

 وی با تاکید بر همکاری جدی دانشگاه ها با این رویداد بیان داشت: لازم است کارگاه های آموزشی جانبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان و استقبال بیشتر جوانان از این رویداد در دانشگاه ها برگزار شود.

,

صحرائیان تبلیغات محیطی را نیز بسیار با اهمیت دانست و گفت: شهرداری و ادرات دولتی و دانشگاه ها بیلیورد های تبلیغاتی خود را در اختیار کمیته برگزاری این رویداد قرار دهند.

,

گفتی است این رویدار آموزشی نهم لغایت یازدهم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و شرکت عموم مردم در این رویداد امکان پذیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه