اخبار داغ

گلایه غرفه داران غیر بومی «نمایشگاه ملی یلدا»/نمایشگاه اقوام ایرانی در اراک برگزار می شود

گلایه غرفه داران غیر بومی «نمایشگاه ملی یلدا»/نمایشگاه اقوام ایرانی در اراک برگزار می شود
نمایشگاه و جشنواره ملی «یلدا» از ۱۹ آذر در اراک آغاز به کار کرده اما نکته ای که برخی غرفه داران غیر بومی این نمایشگاه از آن گلایه داشتند عدم وجود امکانات مناسب برای اسکان این اشخاص بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛  پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی «یلدا» از 19 آذر در اراک آغاز به کار کرده و تا کنون مورد استقبال علاقمندان زیادی قرار گرفته است اما نکته ای که برخی غرفه داران غیر بومی این نمایشگاه از آن گلایه داشتند عدم وجود امکانات مناسب برای اسکان این اشخاص بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, , , ,

برخی غرفه داران که از دیگر استانهای کشور در این نمایشگاه شرکت کرده بودند به بیان دغدغه خود و مشکلات موجود پرداختند و گفتند: در دیگر استانها برای غرفه داران غیر بومی محلی برای اسکان فراهم می‌شود تا دغدغه اسکان نداشته باشند. ولی در این نمایشگاه امکاناتی از این دست به غرفه‌داران غیربومی ارائه نشد.

,

, , , ,

 

,

تهیه محل اسکان به عهده غرفه دار است

, , , ,

مسئول روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ در رابطه با محل سکونت غرفه داران غیر بومی گفت:تهیه محل اسکان با خود غرفه دار است و هیچ نمایشگاهی در هیچ جای کشور جز نمایشگاه اداره ی میراث فرهنگی-صنایع دستی و گردشگری که از سوی دولت برگزار می شود این امکان را برای غرفه داران فراهم نمی کند.

, دیار آفتاب,

خان احمدی اظهار کرد: قانونی در زمینه اسکان غرفه داران غیر بومی توسط مجری نمایشگاه وجود ندارد و برخی از مجریان نمایشگاه در کشور برای بازاریابی و جذب حداکثری مشارکت کنندگان، امکانات مربوط به اسکان را ایجاد می کنند.

,

وی افزود: به موجب قراردادی که شرکت نمایشگاههای بین المللی غرب ایران در اراک با هتل های امیر کبیر،زاگرس،پیام و آفتاب دارد،تخفیف اسکان در این هتل ها به مشارکت کنندگان در نمایشگاه تعلق می گیرد.

,

در نمایشگاه یلدا با کمبود غرفه رو به رو هستیم

,

مسئول روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک گفت: نمایشگاه شب یلدا یکی از نمایشگاه هایی است که غرفه داران تمایل زیادی برای شرکت در آن داشته و گاهی با کمبود غرفه برای مشارکت کنندگان مواجه هستیم و مردم هم تاکنون از نمایشگاه استقبال خوبی داشته اند.

,

نمایشگاه اقوام ایرانی در اراک برگزار می شود

,

خان احمدی اظهار کرد: نمایشگاه بعدی با موضوع اقوام ایرانی و اواخر دی ماه سال جاری برپا خواهد شد و اطلاعات بیشتر در این مورد در سایت نمایشگاه های اراک قرار خواهد گرفت.

,

وی در رابطه با نحوه رزرو غرفه توسط مشارکت کنندگان خاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان می توانند با مجری نمایشگاه تماس گرفته و پس از اخذ شرایط مورد نظر، غرفه خود را دریافت نمایند.

,

با توجه به استقبال عموم مردم از نمایشگاه های تخصصی و فصلی در اراک به نظر می رسد ایجاد امکانات رفاهی و اسکان برای شرکت کنندگان غیر بومی که خواستار حضور و ارائه محصولاتشان در نمایشگاههای استان هستند،می تواند در حضور پر رنگ تر این افراد در نمایشگاههای آتی موثر بوده و تنوع خوبی را در برگزاری نمایشگاهها ایجاد کند.

,

پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی «یلدا» از ۱۹ آذرماه به مدت ۶ روز در محل سالن پرشیا نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک برپا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه