اخبار داغ

امام جمعه باخرز:

فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، موجب سر کار آمدن مسئولان فاسد می شود

فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، موجب سر کار آمدن مسئولان فاسد می شود
امام جمعه شهرستان باخرز گفت:فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، موجب سر کار آمدن مسئولان فاسد و در نتیجه تباهی آن جامعه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سلام باخرز، حجت الاسلام مهدی امجدی زاده امام جمعه شهرستان باخرز در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی و مربیان مهدهای کودک این شهرستان که امروز در محل اداره بهزیستی برگزار شد،  با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه رواج پیدا کند و این وظیفه هر مسلمانی است که اگر کار خطای را دید باید مراحل امر به و نهی از منکر را اجرا کنند همه فکر می‌کنند امر به معروف و نهی از منکر فقط مسئله حجاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز, سلام باخرز,

امام جمعه باخرز یادآور شد: در حالی که این فریضه واجب الهی بسیار  گسترده تر است، هر چند که متاسفانه در مسئله حجاب هم از آن به درستی فرضیه امر به معروف و نهی از منکر اجرا نمی شود و و متاسفانه هر روز شاهد رواج مدها و نوع لباس پوشیدنهای متفاوتی در سطح جامعه هستیم که جای نگرانی دارد.هر چیزی که خلاف رضای پروردگار و سنت پیامبر و ائمه اطهار باشد منکر است و باید از آن بر حذر بود. اگر امر به معروف و نهی از منکر از جامعه رخت ببندد این جمعه به تباهی خواهد رفت.

,

وی افزود: مطالبه گری در راه خدمت به مردم و حل شدن مشکلات باید در همه سطوح انجام شود و این یک واجب در نظام جمهوری اسلامی است که همه وظیفه داریم نسبت به اجرای آن تلاش کنیم. اگر فریضه هایی مثل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد افرادی سر کار می‌آیند که موجب فساد و تباهی آن جامعه می شوند که متاسفانه در همین استان خراسان رضوی شاهد این موضوع هستیم و فردی را که سه سال به جرم فساد مالی و اختلاس از کار برکنار شده بود به عنوان مدیرکل یکی از دستگاه های اداری استان مشغول به کار است که با اقدامات خود موجب ایجاد تفرقه و اختلاف دربرخی شهرستان‌ها شده که جای تاسف دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه