اخبار داغ

مدیرکمیته امدادشهرستان سرایان:

41 زوج سرایانی تحت حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

41 زوج سرایانی تحت حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند
مدیرکمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)شهرستان سرایان گفت:با اعطای کمک هزینه ازدواج41 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرایان راهی خانه بخت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین اربابی مدیرکمیته امداد شهرستان سرایان پیش از ظهر امروز درگفت وگو با سرایان بیدار گفت:با پرداخت کمک هزینه ازدواج به 41 نوعروس تحت حمایت این نهاد ازابتدای سال جاری تا کنون درراستای ازدواج آسان و پایدار و تشویق به سنت حسنه ازدواج شده وراهی خانه بخت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

ویبا بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی و اجتماعی در بین جوانان در شرف ازدواج خدمات مختلفی را ارائه می نماید  افزود: این کمک ‌ها برای دختران تحت پوشش در قالب کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج پسران به صورت بلاعوض می باشد.

,

مدیرکمیته امدادشهرستان سرایان اظهارکرد: ازابتدای سال 96 تعداد41 نفر از دختران، پسران و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش از کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مبلغ 650 میلیون ریال برخوردار شدند.

,

اربابی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های قبل از ازدواج را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای زوجین عنوان کرد و گفت: امروز به‌ علت عدم آگاهی از ناهنجاری‌های اجتماعی، زندگی جوانان در کشور دچار مشکل شده است که قطعاً مشاوره قبل از ازدواج و کلاس‌های آموزشی در این خصوص می‌تواند تاثیر مهمی در زندگی مشترک آنان داشته باشد و این نهاد با بهره‌گیری از اساتید مجرب، راهنمایی و آموزشهای لازم عمده این معضلات را برطرف نموده است

,

انتهای پبام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه