اخبار داغ

فرماندار مه ولات خبر داد:

افزایش چشمگیر شاخص تصادفات در مه ولات

افزایش چشمگیر شاخص تصادفات در مه ولات
فرماندار مه ولات گفت: شهرستان مه ولات فقط در تصادفات افزایش چشمگیری داشته و آن هم به دلیل محورهایی موجود و در مسیر کنارگذر شمال به جنوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، فرماندار مه ولات در جلسه شورای اداری ضمن محکوم کردن حرکت اخیر ترامپ گفت: اعلام انتقال سفارت خانه آمریکا از تلاویو به بیت المقدس به پایتخت جعلی رژیم صهیونیستی همرا با همه مردم و مسولین شهرستان همه اعلام کردند اظهار نظر ترامپ درست نبوده است و توطئه های استکبار تمام شدنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

مسعود رنجبر برای چندمین بار  یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان از خروج خودروهای پلاک قرمز دولتی بدون حکم ماموریت و جلوگیری نماید و همچنین پارک خودرو های دولتی در معابر و کنار خیابان به پارکینگ منتقل شود و تا زمانی نامه ای از فرمانداری برای آزادی ماشین نگرفته اند آزاد نکنید.

,

وی با اشاره به تذکرات متعددی که به مسولان پروازی شهرستان در جلسات گذشته شورای اداری به مسولین پروازی داده بود و تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسولین انجام نشده است خاطرنشان کرد:اخیرا نامه ای نوشته شده بر اساس گفته استاندار در جلسه فرمانداران هفته گذشته در استان برگزار شده بود،این نامه ای به مسولینی که در شهرستان به همراه خانواده ها بیتوته ندارند اگر مسولی احساس می کند نیاز و امکانات مورد نظر خودش و خانوادش در شهرستان مه ولات فراهم نیست به شهر خودش برود تا مسول دیگری که بتواند در شهرستان بیتوته داشته باشد جایگزین شود.

,

رنجبر در خصوص مزایای ستاد امربه معروف و نهی از منکر و پیشگری از وقوع جرم در شهرستان فعال است گفت:کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان به مراتب در استان که هر ماه همه شهرستان ها در استان ارزیابی می شوند مه ولات در خیلی از شاخص ها و آسیب های اجتماعی رتبه پایین تری نسبت به سایر شهرستان ها داشته است.

,

فرماندار مه ولات مدعی شد وگفت:شهرستان مه ولات  فقط در تصادفات افزایش چشمگیری داشته و آن هم به دلیل محورهایی موجود و در مسیر کنارگذر شمال به جنوب می باشد.

,

این در حالیست که متاسفانه تصادفات در محورهای روستایی شهرستان در 2 ماه گذشته افزایش داشته که بیش از 12کشته برجای گذاشته است و 2 نفر در جاده روستایی جنت آباد به فیض آباد، 2 نفر دیگر در جاده بین شهری فیض آباد به کاشمر و 8 نفر در دیگر در محور (جاده مرگ) شادمهر به کاشمرکشته شدند  و هیچ ربطی به محور شمال به جنوب استان ندارد و این مهم توجه مسولین استانی و پیگیری مسولین شهرستانی را می طلبد برای تخصیص اعتبار بودجه  برای تعریض و دو بانده کردن محورهای فیض آباد به کاشمر و شادمهر به کاشمر اقدام شود تا شاهد تصادفات کمتر در شهرستان  و ایمنی تردد در جاده برای هم شهری هایمان باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه