اخبار داغ

عدم ورود اسپانسرها، مهمترین مشکل در ورزش بانوان +تصاویر

عدم ورود اسپانسرها، مهمترین مشکل در ورزش بانوان +تصاویر
تیم فوتبال بانوان خیبر لرستان به عنوان تنها نماینده استان لرستان در لیگ برتر فوتبال بانوان با مشکلاتی رو برو است و در جدول رده بندی رقابت ها وضعیت مناسبی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  زنان ورزشکار ایران در رشته های مختلف این روزها موفقیت های غرور آفرینی برای کشور  ثبت می کنند و برغم محدودیت ها و موانع موجود در راه فعالیت های ورزشی این قشر از جامعه، همواره شاهد هستیم که زنان ایرانی با غلبه بر مشکلات و موانع با کسب افتخارات ورزشی در عرصه های بین المللی از جمله المپیک، پارالمپیک ، رقابت های جهانی و آسیایی به شایستگی توانمندی های خود را در این عرصه به بهترین شکل ممکن به منصه ظهور رسانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

فوتبال و فوتسال از جمله این عرصه های ورزشی است که این روزها زنان فوتبالیست و فوتسالیست کشور با عملکرد مطلوب و موفقیت ها در عرصه داخلی و خارجی نگاه ها را به سمت خود متوجه کرده اند و این توجه را به خاطر شرایط خاص فوتبال و فوتسال برای زنان ایرانی با توجه به رعایت پوشش حجاب،با حساسیت بیشتری از سوی رسانه های خارجی شاهد هستیم.

,

 

,

فوتبال لرستان

, فوتبال لرستان,

 

,

تیم فوتبال بانوان خیبر لرستان به عنوان تنها نماینده استان لرستان در لیگ برتر فوتبال بانوان با مشکلاتی رو برو  است و در جدول رده بندی رقابت ها وضعیت مناسبی ندارد و هنوز موفق به کسب امتیاز در مقابل حریفان نشده است این تیم درتمامی بازی های خود در  لیگ برتر فوتبال بانوان کشور متحمل شکست های سنگینی شده است.

,

 

,

برای بررسی بیشتر وضعیت فوتبال زنان تیم خیبر خرم آباد ، شرایط موجود و ایده ال برای این قشر از ورزشکاران جامعه، موانع و مشکلات پیش روی زنان فوتبالیست و همچنین انتظارات آنهابا سودابه سعادتی سرپرست تیم بانوان  خیبر گفت و گو کردیم که در ذیل می آید.

,

 

,

به گفته سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم آباد ، دختران و زنان فوتبالیست و فوتسالیست لرستان می توانند حرف های زیادی برای زدن در عرصه کشوری داشته باشند.

,

 

,

تیم فوتبال خیبر

, تیم فوتبال خیبر,

 

,

سعادتی یکی از مهمترین مشکلات تیم  خیبربانوان را عدم حمایت های مالی عنوان کرد و گفت:بدلیل عدم وجود بخش های خصوصی توانمند، فوتبال بانوان خرم آباد با مشکل نبود اسپانسر و حامی مالی مواجه است.

,

 

,

وی عنوان کرد: هر چند که نبود حامی مالی و بخش خصوصی توانمند فوتبال آقایان در استان لرستان هم به وضوح قابل مشاهده است ولی وضعیت در بخش بانوان بسیار نگران کننده تر است و باید دستگاه ها و سازمان های دولتی در این حوزه ورود پیدا کرده و فوتبال بانوان را مورد حمایت قرار دهند.

,

 

,

وی اظهار داشت: تنها اعتبار محدودی از طرف فدراسیون به این تیم  داده میشود  این در حالی است که استان های دیگر برای فوتبال بانوان سرمایه گذاری می کنند و وقت می گذارند.

,

 

,

وی با تاکید برتوانایی بانوان فوتبالیست استان گفت:بازیکن نیاز دارد که با او قرارداد بسته شود وبا دلگرمی بازی کند.

,

 

,

تیم فوتبال خیبرلرستان

, تیم فوتبال خیبرلرستان,

 

,

فوتبال بانوان نیازمند افراد متخصص

,

سرپرست تیم فوتبال بانوان خرم آباد در خصوص نقش استعدادیابی در توسعه فوتبال گفت: هدف اصلی استعدادیابی، شناسایی و انتخاب ورزشکارانی  که بیشترین توانایی را در فوتبال دارند توسط افراد متخصص است.

,

 

,

سعادتی اظهار کرد: استعدادیابی ورزشی راهی منطقی، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفقیت آمیز ورزشکاران درصحنه های ورزشی است.

,

 

,

وی افزود: این فرآیند نیازمند شناسایی و انتخاب افراد با استعداد  در سطح مدارس و باشگاه ها است که شرایط لازم جسمانی، مهارتی و رفتاری برای موفقیت در فوتبال را داشته باشند.

,

 

,

نشان دادن اهمیت ورزش بانوان توسط رسانه ها

,

سعادتی در ادامه بابیان اینکه یکی از مشکلات خیلی بزرگ ما علاوه بر مشکلات زیرساختی عدم آگاهی خانواده ها نسبت به فوتبال بانوان است گفت: فوتبال بانوان در شهر خرم آباد گم است.

,

 

,

تیم فوتبال خیبر

, تیم فوتبال خیبر,

 

,

وی گفت: شاید بخش مهمی ازاین موضوع نیز به رسانه ها برمیگردد بهرحال متاسفانه آگاهی به فوتبال بانوان به اندازه کافی نیست و دستاوردهایی که وجود دارد اطلاع رسانی نمی شود.

,

 

,

وی افزود:فوتبال بانوان لرستان نیازمند حمایت و همکاری رسانه ها جهت رشدوپیشرفت است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه